سامسونگ احتمالاً مدل فن‌ادیشن گوشی‌های خود را با گلکسی S23 FE احیا می‌کند

galaxy .jpg

براساس گزارشی جدید، ظاهراً سامسونگ برنامه‌هایی برای معرفی نسخه‌ی فن‌ادیشن پرچم‌داران جدید خود موسوم‌به گلکسی S23 FE دارد.

سامسونگ سال گذشته گلکسی S22 FE را عرضه نکرد اما براساس اعلام نشریه‌ی کره‌ای Hankooki، شاید برنامه‌های این شرکت در سال جاری تغییراتی داشته باشد و نسخه‌ی Fan Editoin گلکسی S23 را در ماه آگوست یا سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی کند.

اولین مدل سری FE سامسونگ سال ۲۰۲۰ و با گلکسی S20 FE عرضه شد. غول فناوری کره‌ی جنوبی در آن زمان اعلام کرد هر سال یک نسخه‌ی فن‌ادیشن از پرچم‌داران خود روانه‌ی بازار خواهد کرد تا مشتریان بتوانند این محصولات را به‌عنوان نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر گوشی‌های رده‌بالا خریداری کنند. البته این شرکت پس‌از گلکسی S21 FE هیچ مدل جدیدی از این خانواده معرفی نکرد.

به گزارش Androidauthority، سامسونگ امسال گلکسی S23 FE را به‌جای گلکسی A74 عرضه خواهد کرد. باید اشاره کنیم این شرکت سال گذشته گلکسی A73 را با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه کرد؛ دستگاهی که گران‌قیمت‌ترین مدل سری گلکسی A بود. اگر گلکسی S23 FE واقعاً به‌عنوان جایگزین A74 روانه‌ی بازار شود، احتمال استفاده از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در این محصول وجود دارد.

علاوه‌براین، طبق اعلام نشریه‌ی کره‌ای، سامسونگ قصد دارد تولید مدل‌های جدید سری گلکسی A7x را متوقف و بدین‌ترتیب به حفظ سهم بازار S23 FE کمک کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر