تصاویر واقعی از گلکسی زد فلیپ ۴ فاش شد

galaxy z flip.JPG

نسل جدید گوشی‌‌های تاشو گلکسی زد فلیپ از سیستم دوربین و زبان طراحی کاملا مشابه نسل قبلی خود استفاده می‌کند که البته با تراشه جدید و تاخوردگی کمتر نمایشگر راهی بازار خواهد شد.

کمپانی سامسونگ سال گذشته از گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد که با لولای صدفی، نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و چینش متفاوت دوربین روانه بازار کرد. از همان روزهای ابتدایی که اخبار گلکسی زد فلیپ 4 منتشر می‌شد گفته می‌شد که این گوشی هوشمند تغییرات نسبتاً کمی نسل به نسل قبلی خود خواهد داشت. موضوعی که شایعات منتشرشده‌ی امروز آن را تأیید می‌کنند.

حساب کاربری در توییتر با نام Mr_TechTalkTV@ تصاویری از گلکسی زد فلیپ 4 منتشر کرده است. این دستگاه به رنگ خاکستری است و طراحی مشابه نسل قبلی دارد. اندازه صفحه‌نمایش همان 6.7 این است. در مرکز صفحه‌نمایش اما دیگر خبری از تاخوردگی نخواهد بود و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تمام سعی خود را کرده تا نمایشگر یکپارچه‌تری را برای فلیپ۴ آماده کند. کاهش خطِ تاخوردگی نمایشگر پیش‌تر در اطلاعات منتشرشده از گلکسی زد فولد ۴ نیز اشاره شده بود.

galaxy-z-flip4-leaked-zoomit-001.jpg
-

البته در زمان تا خوردگی نمایشگر دوربین گلکسی زد فلیپ 4 همچنان نور تابانده می‌شود اما فرورفتگی اطراف آن تقریباً به‌طور کامل محو شده است؛ بنابراین به‌نظر نمی‌رسد که مشکلی برای کاربران ایجاد کند.

اگر شما نیز به تصاویر نگاهی کنید متوجه می‌شوید که در نمایشگر ثانویه تغییری به وجود نیامده اما به گفته Mr_TechTalkTV@ ابعاد این نمایشگر مقداری افزایش پیدا کرده است. کره‌ای‌ها پنل ۱٫۹ اینچی کهکشانی تاشو خود را با نمونه ۲٫۱ اینچی جایگزین کرده‌اند.

galaxy-z-flip4-leaked-zoomit-004.jpg
-

مشخصات دوربین هنوز فاش نشده اما گفته میشود که تغییری در این بخش ایجاد نخواهد شد؛ دکمه‌های صدا و حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه قفل همچنان در لبه سمت راست قرار دارد.

اما از دیگر تغییرات بزرگ مربوط به گلکسی زد فلیپ۴ می‌توان به افزایش حجم و سرعت شارژ باتری اشاره کرد. به‌طوری که طبق گفته Mr_TechTalkTV@ ظرفیت باتری از ۳۳۰۰ به ۳۷۰۰ و سرعت شارژر نیز از ۱۵ به ۲۵ وات ارتقا خواهد یافت. امکان شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی و شارژ معکوس ۴٫۵ واتی نیز همچنان برقرار خواهد بود. از این رو احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های پیرامون کهکشانی تاشو سامسونگ یعنی عمر باتری آن، مرتفع خواهد شد.

galaxy-z-flip4-leaked-zoomit-005.jpg
-

کره‌ای‌ها گلکسی زد فلیپ ۴ را با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت همراه خواهند کرد. احتمال می‌رود تا کهکشانی جدید غول کره‌ای در روز ۱۹ تیر (۱۰ اوت) به‌همراه گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی واچ ۵ رونمایی شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PhoneArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر