سامسونگ شارژر و هدفون را از جعبه‌ی سایر گوشی‌های گلکسی حذف می‌کند

Untitled-1.jpg

غول تکنولوژی کره‌ای یعنی کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا تغییرات گسترده‌ای در ارائه گوشی‌های هوشمند خودش ایجاد کند. از همین رو در چند شب گذشته دیدیم که که یکی از تغییرات مهم صورت گرفته توسط سامسونگ اضافه شدن پشتیبانی از قلم S Pen به سری گوشی‌های گلکسی S است.

چند روز پیش مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 21 انجام شد. چندین ماه پیش نیز آیفون 12 رونمایی شد که از جعبه این گوشی هوشمند آداپتور و شارژر حذف شده بود که در ابتدا این کار توسط سامسونگ مورد تمسخر قرار گرفت، اما حالا می‌بینیم که این کمپانی‌‌ کره‌ای شارژر و هدفون را از جعبه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار جدید گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 اولترا حذف کرد.

اما حالا که این مراسم پشت سر گذاشته شده به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا شارژر و هدفون را از جعبه سایر گوشی‌های هوشمند گلکسی نیز حذف کند تا این موضوع فقط و فقط برای سری گلکسی اس 21 صدق نکند.

Samsung-Galaxy-S21-2-2.jpg
-

حتی بیانیه‌ای که در هفته گذشته منتشر شده، این کمپانی تاکید کرده که علاوه بر حذف شارژر از جعبه می‌خواهد به تدریج هدفون گوشی‌های هوشمند را حذف کند.

در ادامه این این بیانیه گفته شده: عقیده ما بر این است که اگر شارژر و هدفون درون جعبه گوشی‌ها را به تدریج حذف کنیم، کمک می‌کند تا مشکلات مربوط به مصرف پایدار حل شود. انجام این کار یعنی حذف تدریجی باعث خواهد شد تا کاربران، به‌دلیل دریافت وسایل جانبی غیرضروری بعد از خرید گوشی، فشاری بر آن‌ها وارد نشود.

شرکت سامسونگ از طرف دیگر قصد دارد تا دو شارژر بدون سیم با قابلیت شارژ سریع در هفته‌ها آینده و ماه‌های آینده به بازار معرفی کند. کاربران در زمانی که گوشی هوشمند خریداری می‌کنند، بدون شک به شارژر احتیاج خواهند داشت اما هدفون بیشتر شبیه هدیه‌ای است که شرکت‌های تولید کننده برای افزایش جذابیت در جعبه‌ی گوشی‌ها خود قرار می‌دهند.

حالا باید دید که در آینده سال جدید میلادی، کمپانی سامسونگ چه برنامه‌ای برای کاربران خودش در نظر گرفته است و باید دید که آیا این احتمالات به وقوع خواهد پیوست یا که خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: .phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سیمرغ

دوشنبه, 29 دی 1399

سامسونگ شارژر و هدفون را از جعبه‌ی سایر گوشی‌های گلکسی حذف می‌کند.
جز دزدی اسم دیگه نمیشه روش گذاشت

پاسخ

محمد

سه‌شنبه, 30 دی 1399

لاقل قیمت این شارژر و هندزفری از قیمت خود گوشی کم میشه چیز بدی نیست ... تازه بعضی ها خودشون هدفون و یا شایدم شارژر فست شارژ داشته باشن نخوان دوباره با خرید یه گوشی پول اضافی واس اینا بدن :)

ثبت نظر