سامسونگ اندروید 14 را سریع‌تر از اندروید 13 برای محصولات خود منتشر خواهد کرد

Ultra.JPG

سامسونگ در انتشار اندروید 13 برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عملکرد خوبی داشته و تقریباً دو‌ماه پس از انتشار نسخه پایدار این نسخه از سیستم‌عامل موبایل گوگل، شاهد شروع انتشار آن همراه با رابط کاربری One UI 5.0 برای محصولات سامسونگ بودیم. با وجود این موضوع، کره‌ای‌ها می‌خواهند سال آینده میلادی عملکرد بهتری در انتشار بروزرسانی‌ها داشته باشند.

سامسونگ امسال عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته خود داشت و همچنین برندهای دیگر را هم پشت سر گذاشت. علاوه بر این، کره‌ای‌ها اندروید 13 و One UI 5.0 را برای طیف وسیعی از محصولات خود منتشر کردند که تنها محدود به چند پرچمدار نبود و البته در آینده هم دستگاه‌های بیشتری آن را دریافت می‌کنند.

سامسونگ اندروید 14 را سریع‌تر منتشر می‌کند

z8VLweggVm9NHxGsRHHdXH-1200-80.jpg
-

با وجود چنین عملکردی، سامسونگ می‌خواهد سال آینده میلادی عملکرد بهتری برای اندروید 14 داشته باشد. این کمپانی با انتشار یک پست در کره جنوبی، سرعت بالای خود در انتشار رابط کاربری One UI 5.0 و همچنین ارائه آن برای تعداد بالایی از محصولات را به رخ رقبا کشیده است.

سامسونگ همچنین اطمینان داده که نسخه‌های بعدی One UI را سریع‌تر منتشر می‌کند و دستگاه‌های بیشتری آن را دریافت خواهند کرد. بنابراین باید منتظر انتشار سریع‌تر اندروید 14 برای محصولات سامسونگ باشیم.

سامسونگ در سال‌های اخیر قدم‌های مثبتی برای انتشار بروزرسانی‌ها برای محصولات خود برداشته است؛ از افزایش مدت‌زمان پشتیبانی از پرچمدارها و گوشی‌های سری گلکسی A گرفته تا سرعت بالاتر برای انتشار آن‌ها. بنابراین کره‌ای‌ها بر نرم‌افزار تمرکز ویژه‌ای کرده‌اند تا در این بخش هم بتوانند پابه‌پای رقیب اصلی‌شان، یعنی اپل حرکت کنند.

نسخه بعدی One UI با نام احتمالی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود و احتمالاً اواسط سال آینده میلادی رسماً معرفی خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: news.samsung

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر