گلکسی M52 5G با اسنپدراگون 778G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که قرار است در تاریخ 28 سپتامبر «6 مهرماه» از جدیدترین گوشی خانواده‌ی ام با نام گلکسی M52 5G پرده بردارد و آن را در بازار هند عرضه کند.

وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، گزارش داده که کمپانی سامسونگ قبل از عرضه‌ی گلکسی M52 5G در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) در هند، به یک‌باره و بی‌سروصدا از این گوشی‌ هوشمند در لهستان رونمایی کرد. حالا این دستگاه در وب‌سایت رسمی سامسونگ لهستان به‌ همراه مشخصات کامل آن فهرست شده است؛ اما هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده.

این تلفن هوشمند قرار است که بع نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED Plus ارائه شود که رزولوشن +FHD دارد و در قسمت بالایی آن ‌نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. پنل مذکور نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و حسگر اثر انگشت در کنار بدنه قرار گرفته است که به‌عنوان دکمه‌ی پاور نیز عمل می‌کند.

samsung-galaxy-m52-5g-camera.webp
-

در پنل پشتی گلکسی ام 52 5G شاهد یک دوربین سه‌گانه هستیم، که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل بهره می‌برد. قدرت سخت‌افزاری این گوشی سامسونگ را تراشه‌ی اسنپدراگون 778G به‌ همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند که از طریق microSD قابل ارتقا است.

باتری گلکسی M52 5G، 5000 میلی‌آمپر ساعتی است تا با شارژر سریع ۲۵ واتی عملیات شارژ این دستگاه انجام شود. جالب اینجاست که آداپلوتر شارژ از جعبه این دستگاه حذف شده است. قدرت نرم‌افزاری گوشی مذکور را اندروید ۱۱ با One UI 3.1 تأمین می‌کند. گلکسی M52 5G فاقد جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است.

samsung-galaxy-m52-5g-5000-mah.webp
-

گلکسی M52 5G در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود قیمت آن از ۳۸۰ یورو (۴۵۰ دلار و ۳۰ هزار روپیه) شروع می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر