فروش سه میلیون نسخه از بازی Palworld در 40 ساعت اولیه انتشار

Palworld.jpg

توسعه‌دهنده بازی Palworld، استودیو Pocketpair که قبلاً با نام Craftopia شناخته می‌شد، در حال حاضر موفقیت بی‌نظیری را تجربه می‌کند. بازی جدید آن‌ها در سبک بقا و ساخت و ساز که با نام 'پوکمون با تفنگ' نیز شناخته می‌شود، درصدر جدول Steam قرار گرفته و در حال شکستن رکوردهای مختلف است. بنابر گزارش استودیو سازنده، این بازی به میزان فروش یک میلیون واحد از بازی در هشت ساعت، دو میلیون تا بیست و چهار ساعت و سه میلیون تا چهل ساعت پس از انتشار بازی دست یافته‌اند.

پیش از این اعلام شده بود که عنوان Palworld در 8 ساعت اولیه انتشار به فروش 1.2 میلیون نسخه دست پیدا کرده و براساس آخرین اخبار، از بازی‌های Elden Ring و Cyberpunk 2077 عبور کرده و همراه با بیش از یک میلیون بازیکن هم‌زمان در Steam، جایگاه پنجم در جدول "بیشترین بازی‌های انجام شده" قرار گرفته است. کسب رتبه 5 در این لیست، بسیار قابل توجه هست زیرا عناوینی که رتبه‌ای بالاتر دارند، عناوین رایگان هستند و مانند بازی Palworld نیازی به پرداخت هزینه بازی ندارند. تریلر این بازی را می‌توانید در یوتیوب رسمی این بازی مشاهده کنید.

باید در نظر داشت که فروشگاه Steam، تنها مکانی نیست که بازیکنان می‌توانند به اجرای Palworld بپردازند و بازیکنان کامپیوتر از طریق برنامه Microsoft Store نیز امکان خرید این عنوان را دارند؛ به همین دلیل فروش بالای این بازی در استیم، موفقیت بسیار چشم‌گیری به نظر می‌رسد. این بازی همچنین برای کاربران Xbox One و Xbox Series S|X در دسترس است و در سرویس Game Pass نیز قرار دارد. در حال حاضر، امکان کراس‌پلی برای کاربران استیم و ایکس‌باکس وجود ندارد اما توسعه‌دهندگان در حال کار برای اضافه کردن این ویژگی به بازی خود هستند. آن‌ها همچنین گفته‌اند که در طول توسعه، به افزودن پورت بازی برای کنسول PlayStation 5 نیز فکر می‌کنند.

نظرات بازیکنان در رابطه با این بازی، بسیار مثبت بوده و در Steam با ثبت رای 24 هزار نظر که تا کنون ارسال شده است، موفق به کسب 93 درصد رضایت‌مندی شده است. البته برخی افراد اشاره کرده‌اند که طراحی هیولاها به شدت از پوکمون الهام گرفته شده است و برخی دیگر اعتقاد دارند که استودیو Pocketpair ممکن است از هوش مصنوعی برای طراحی و تولید هیولاها استفاده کرده باشد؛ البته هیچ اثباتی در این زمینه وجود ندارد.

آیا شما هم به تجربه این بازی پرداخته‌اید؟ نظر خود راجع به این عنوان را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر