اشتراک‌گذاری توییت در استوری‌های اینستاگرام برای کاربران iOS ممکن شد

Untitled-1.jpg

در روزهای پایانی سال 2020 توییتر قابلیتی را آزمایش می‌کرد که به کاربران این اجازه را می‌داد تا توییت‌های خود را در استوری‌ اینستاگرام‌شان بتوانند به اشتراک بگذارند. حالا که شش ماه از آن زمان می‌گذرد، قابلیت اشتراک توییت در اینستاگرام برای کاربرانی که IOS دارند، فعال شده است.

برای اینکه کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند کافی است که روی آیکون Share بزنند و زیر هر توییتی که مورد نظر آن‌ها است، ضربه بزنند و گزینه Instagram Stories را انتخاب کنند. البته در این نسخه که منتشر شده، اینگونه نیست که بتوانید با استوری‌ها تعامل برقرار کنید و با تپ کردن آن به توییتر منتقل شوید و پست مربوطه را مشاهده کنید.

مجوزی نیز برای استفاده از این قابلیت از سوی توییتر برای زمانی که اینستاگرام را باز می‌کنید، از شما درخواست می‌شود. خروجی کار چیزی شبیه تصویر زیر خواهد بود که امکان ویرایش را هم برای شما فراهم می‌سازد.

Tweet-share-example.jpg
-

تا به امروز که این قابلیت نبود کاربران برای انجام این‌ کار باید اسکرین‌شات می‌گرفتند و عکس توییت‌های خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشتند. نسخه جدید باعث می‌شود تا کار کاربران راحت‌تر شود و با ابزارهای داخلی خود اپلیکیشن این کار را انجام دهند.

برای کاربران اسنپ‌چت نیز این قابلیت فعال شده است و اگر کاربر این شبکه اجتماعی هستید باید بگوییم که می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. گفته می‌شود که توییتر برای مطالعه بیشتر توییت‌های این شبکه اجتماعی می‌خواهد با این امکانات و از این طریق کاربران را ترغیب به استفاده از این شبکه اجتماعی کند.

چند قابلیت دیگر نیز در راه خواهد بود و این شبکه اجتماعی در حال کار روی آن‌ها است . برای مثال یکی از این قابلیت‌ها این است که به کاربران اجازه خواهد داد تا افراد مجاز به پاسخ‌دهی به توییت‌ها را مشخص کنند. قابلیت بعدی نامش حالت ایمن است و با فعال کردن آن کاربران می‌توانند از این شبکه اجتماعی بخواهند تا کاربرانی که از الفاظ غیراخلاقی یا پاسخ‌های تکراری استفاده می‌کنند، به‌صورت خودکار مسدود شوند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techstory

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر