سامسونگ از نو متولد می‌شود؛ وعده تولید محصولات هیجان‌انگیز پس از سال‌ها رکود

compressed_img-ccxCKFVDPtihxkDWrDG5DZI0

سامسونگ به دلیل عملکرد مالی ضعیف خود در فصل اخیر، به دنبال توسعه محصولات نوآورانه و هیجان‌انگیزتر است تا جایگاه خود را در بازار تقویت کند.

این شرکت پس از اعلام نتایج مالی ناامیدکننده، تصمیم به کاهش نیروی کار و انجام اقدامات اصلاحی دیگر گرفت. سامسونگ ضمن عذرخواهی بابت سوددهی پایین، وعده داده که به‌زودی محصولات جدید و فناوری‌های پیشرفته‌ای را عرضه خواهد کرد که بتواند رضایت مشتریان و سرمایه‌گذاران را جلب کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های سامسونگ، عملکرد مالی در فصل سوم سال جاری نیز کمتر از انتظارات خواهد بود. در بیانیه‌ای که این شرکت منتشر کرده، به نگرانی‌های بازار درباره توان رقابتی فناوری‌های سامسونگ و آینده‌ی آن اشاره شده است. سامسونگ اعلام کرد: «ما به عنوان رهبر بازار، مسئولیت کامل این عملکرد را بر عهده می‌گیریم و به دنبال بهبود وضعیت هستیم

 

SAMSUNG-WEBSITE
-

این غول کره‌ای برنامه دارد با عرضه محصولاتی متفاوت و جذاب، رضایت مشتریان خود را بازگرداند و از این طریق دوباره جایگاه خود را در بازارهای مختلف تقویت کند. با این حال، مشخص نیست که آیا تمرکز اصلی این شرکت علاوه بر بخش تراشه، بر بازار گوشی‌های هوشمند نیز خواهد بود یا خیر. عذرخواهی اخیر سامسونگ در حالی صورت می‌گیرد که گوشی‌های پرچمدار گلکسی در سال‌های اخیر تنها تغییرات جزئی داشته‌اند.

در همین حال، گوشی‌های تاشو سامسونگ نیز از نظر طراحی و عملکرد دوربین از رقبای چینی خود عقب افتاده‌اند. در بازاری که شرکت‌هایی مانند هواوی با معرفی اولین گوشی تاشو سه‌تکه جهان سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند، سامسونگ برای رقابت باید رویکردهای جدیدی در پیش گیرد.

 

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: news.samsung.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر