سونی از هندزفری‌های بی‌سیم WF-XB700 و WH-CH710N رونمایی کرد

gsmarena_002.jpg

سونی از دو محصول جدید صوتی خود بر پایه بلوتوث پرده برداشت، هدست‌های بسیارهدفمند WF-XB700 و WH-CH710N امروز رونمایی شدند، با ما باشید...

امروز، سونی محصولی با قیمتی کم اما باکیفیت با نام WF-XB700 پیش روی طرفداران برند خود قرار داد. این محصول با قیمت 129 دلار به بازار عرضه خواهد شد. به گفته سونی، ایرباد WF-XB700 از فناوری صوتی ExtraBass بهره ‌می‌برد که ‌می‌تواند صدایی با وضوح بیشتر را به گوش کاربر برساند. در میان محصولاتی با این قیمت، چنین قابلیتی یک برگ برنده محسوب ‌می‌شود.

باتری این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده که قادر است با یک بار شارژ، تا 9 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد که بسیار فوق‌العاده است.بدنه این ایرباد به لطف برخورداری از استاندراد IPX4 در برابر آب و تعریق مقاوم است و ‌می‌توان از آن در حین تمرین‌های ورزشی و یا حتی پیاده‌روی در روزهای بارانی استفاده کرد. مهندسان سونی از فناوری بلوتوث 5 در این ایرباد استفاده کرده‌اند که البته هر یک از گوشی‌های ایرباد، به صورت جداگانه به دستگاه متصل ‌می‌شوند.

gsmarena_004.jpg
-

قرار است ایرباد وایرلس WF-XB700 از ماه جاری میلادی و در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار عرضه شود. اما مراسم امروز سونی تنها به معرفی این ایرباد خلاصه نشد و این شرکت از نسل جدید هدفون های مجهز به قابلیت حذف نویز خود پرده برداشت. محصولی که تحت عنوان WH-CH710N شناخته ‌می‌شود.

سونی اعلام کرده که در این هدفون از فناوری حذف نویز مجهز به هوش مصنوعی استفاده شده که قادر است به طور مداوم، صداهای محیط را ارزیابی و مورد بررسی قرار دهد و بهترین حالت حذف نویز را برای از بین بردن صداهای مزاحم اطراف، اعمال کند.

باتری هدفون WH-CH710N قادر است با یک بار شارژ، حدود 35 ساعت شارژ را برای پخش مداوم موسیقی در خود ذخیره کند. به گفته سونی، در این هدفون از میکروفون دوگانه استفاده شده که توانایی آن را در جذب صدا توبرابر ‌می‌کند. حالت Ambient Sound نیز در این هدفون تعبیه شده که کاربر ‌می‌تواند با فعال کردن آن، صداهای پیرامون خود را بشنود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر