خلاصه داستان و کاور رسمی بازی Silent Hill: The Short Message رونمایی شد (گیم‌پلی را مشاهده کنید)

Untitled-1.jpg

شرکت کونامی در سکوت کامل خبری به توسعه سری بازی‌های سایلنت هیل پرداخته است و سعی در احیای این مجموعه ترسناک و جذاب دارد. یکی از بازی‌های در حال توسعه، عنوان Silent Hill: The Short Message نام دارد که هنوز به صورت رسمی توسط کونامی معرفی نشده اما سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های تایوان، در وب‌سایت خود این بازی را قرار داده و سن مورد نیاز برای تجربه آن را به کاربران اعلام کرده است.

در خلاصه این بازی آمده است:

"آنیتا برای دیدن دوست خود به نام مایا، به آپارتمان متروکه می‌رود اما در آن‌جا گرفتار می‌شود و باید از ترس‌ها و هیولاهایی که در راهروها کمین کرده‌اند، فرار کند و حقیقت پشت ماجراها را کشف کند و پیش از آنکه مشکلات او را از پا درآورد، از آن مکان فرار کند."

یک ویدیو کوتاه از این بازی لو رفته است که در نگاه اول، بازی بسیار یادآور عنوان کنسل شده P.T. به نظر می‌رسد. می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید.

عنوان P.T. به عنوان یکی از عناوین سری بازی سایلنت هیل، توسط هیدیو کوجیما در سال 2014 در دست توسعه بود و این تیزر کوتاه، برای آشنایی بازیکنان با عنوان جدید منتشر شد اما به دلیل مشکلات پیش آمده بین کوجیما و استودیو کونامی، این بازی به صورت رسمی کنسل شد و کونامی این تیزر را از پلی‌استیشن استور حذف کرد اما طرفداران این بازی، نسخه کوتاه عرضه شده را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک جهان می‌دانند و خواستار ساخت دوباره این عنوان شده‌اند. به نظر می‌رسد که شرکت کونامی پس از گذشت نزدیک به 10 سال، نظر طرفداران را شنیده و در پی ساخت یک عنوان همانند P.T. است.

به دلیل مشکلات بین کونامی و هیدیو کوجیما، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که بازی جدید، توسط کوجیما ساخته نشده است و نام سازنده جدید نیز در دسترس نیست؛ بنابراین تا زمان انتشار بازی باید منتظر بمانیم و کیفیت آن را در هنگام انتشار، با نسخه قدیمی آن بسنجیم.

در کنار داستان این بازی، کاور رسمی آن نیز منتشر شده است که مبهم به نظر می‌رسد و اطلاعات زیادی را نمی‌توان از آن به دست آورد. شاید منظور از طراحی این کاور نیز همین موضوع بوده است.

official-art.jpg
کاور رسمی بازی Silent Hill: The Short Message -

پیش از این، سازمان رده‌بندی سنی کره نیز از ساخت این بازی خبر داده بود و سن مورد نیاز برای این بازی را تعیین کرده بود. کونامی، دیگر بازی‌های سایلنت هیل مانند ریمیک سایلنت هیل 2 و Silent Hill f را به صورت رسمی رونمایی کرد اما در رابطه با این بازی کاملا سکوت کرده و اطلاعاتی راجع به این عنوان را ارائه نمی‌کند. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار رسمی از طرف کونامی یا استودیوبازی سازنده باشیم.

عکس‌ها و ویدیو لو رفته از این بازی، نمایانگر کیفیت بالای این عنوان است اما به نظر شما، کیفیت بازی Silent Hill: The Short Message می‌تواند به اندازه نسخه P.T. باشد و همان اندازه محبوبیت را بین طرفداران کسب کند؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر