ساخت نسخه کنسول Phasmophobia به کجا رسید؟

Phasmophobia.jpg

تیم بازی‌سازی Kinetic Games، به‌روزرسانی‌ای مختصر درباره‌ی بازی ترسناک Phasmophobia برای کنسول‌های PS5 ،Xbox و واقعیت مجازی PSVR2 ارائه داده است. این بازی که یک اثر co-op محسوب می‌شود، طرفداران زیادی در کامپیوتر دارد و بسیاری از بازیکنان در انتظار نسخه کنسولی این بازی هستند.

انتشار Phasmophobia برای کنسول‌ها، هنوز در حال تعلیق است. پستی در صفحه‌ی استیم توسعه‌دهنده، اطلاعاتی راجع به نسخه کنسول این بازی اعلام شده و بیان کرده‌اند که هنوز تاریخ انتشار نسخه کنسول مشخص نشده اما به دلیل افزودن چندین ویژگی‌ اضافی به بازی، ارزش صبر کردن برای این عنوان را دارد.

آن‌ها در این رابطه اعلام کرده‌اند: "همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، انتشار نسخه کنسول در تاریخ اعلام شده در سال گذشته، به چند دلیل مختلف به تعویق افتاد. ما هنوز در تلاش هستیم تا این بازی را برای شما بازیکنان مشتاق کنسول آماده کنیم و هر زمانی که آماده باشد، آن را عرضه خواهیم کرد."

phasmophobia-ghost-and-player.jpg
-

خبر خوب در رابطه با این تأخیرات، در دسترس بودن تمام آپدیت‌ها در روز اول عرضه است؛ امکاناتی مانند فروشگاه بهبودیافته، اصلاح ابزارهای در دسترس و چندین تغییرات کوچک به عنوان یک آپدیت برای کاربران عرضه خواهد شد. این امکانات باعث می‌شود که بازیکنان کنسول از همان ابتدای فعالیت این بازی، تجربه‌ی بهتری داشته باشند. سازندگان بازی در رابطه با این موضوع اعلام کردند: "بازیکنان کنسول، بازی‌ای باکیفیت و اجرا بهتر دریافت خواهند کرد و ما قصد داریم که میزان زیادی از بهینه‌سازی‌ها را در بازی پیاده‌سازی کنیم که این اجازه را به ما می‌دهد تا کیفیت گرافیکی بازی را به حد امکان نزدیک به کامپیوتر حفظ کنیم."

بازی Phasmophobia، تیمی از چهار نفر را در تحقیقات فعالیت‌های ماورایی در مکان‌های مختلف نشان می‌دهد. این تیم باید از تمام تجهیزات شکار ارواحی که در اختیار دارند، برای جمع‌آوری هر چه بیشتر شواهد استفاده کنند.

این بازی در سال گذشته دو بار، به دلیل مشکلات غیرمنتظره مانند آتش‌سوزی در دفتر Kinetic Games که باعث دورکاری شیفت کارکنان شد، به تعویق افتاد. بازی در کامپیوتر باید مورد بازسازی قرار بگیرد تا قابلیت کراس‌پلی با نسخه‌ی کنسول PS5 ،PSVR2 ،Xbox و بازیکنان استیم سازگار باشد، بنابراین بازسازی نسخه کامپیوتر نیز نقشی در تأخیر داشته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر