بحران‌های Embracer Group ادامه دارد؛ برکناری 50 نفر از استودیو Fishlabs

Untitled-1.jpg

استودیو Fishlabs در حال ساخت یک پروژه تازه و معرفی نشده با نام رمز Project Black بود اما به دلیل عدم تایید و پشتیبانی مالی از طرف شرکت Embracer Group، مجبور به برکناری 50 نفر از استودیو خود شدند.

سال 2023 برای شرکت Embracer Group سال بسیار بدی بود و به دلیل مشکلات مالی، مجبور به لغو 15 پروژه در حال ساخت و اخراج 900 نفر از کارمندان خود شد و چندین استودیو مختلف خود مانند Volition Studio را به تعطیلی کشاند. استودیوهای زیر شاخه این شرکت نیز به مشکلات مختلفی دچار و مجبور به تعدیل نیرو گسترده شده‌اند.

بر اساس گزارشی که سایت VGC اعلام کرده است، استودیو آلمانی Fishlabs که عهده شهرت آن بازی Chorus در سال 2021 است، بین 120 نفر کارمند خود مجبور به اخراج 50 نفر از آن‌ها شده و تقریبا نصف نیرو خود را از دست خواهد داد.

افراد مربوطه در رابطه با این موضوع اعلام کرده‌اند که استودیو Fishlabs در حال کار بر روی پروژه‌ای معرفی نشده بود و به دلیل عدم تایید و پشتیبانی مالی از طرف شرکت Embracer Group، علی‌رغم تلاش‌های استودیو برای جلوگیری از کوچک شدن مجموعه و اخراج افراد، مجبور به برکناری کارمندان زیادی از استودیو شدیم و دیگر اعضای موجود در تیم، به توسعه پروژه‌های مشترک این استودیو و Embracer Group خواهند پرداخت. البته ساخت عنوان جدید، توسط تیم Fishlabs تایید نشده و طبق گفته‌ها تنها به ساخت پروژه‌های مشترک با شرکت Embracer Group خواهند پرداخت.

FISHLABSalternativeheader.jpg
-

همچنین شرکت Embracer Group به این اقدام پاسخ داد و اعلام کرد که تصمیم استودیو Fishlabs را درک می‌کنیم و از دقت آن‌ها در انجام این کار مطمئن هستیم ولی باید از افراد اخراج شده حمایت و امکاناتی برای انتقال شغل آن‌ها را فراهم کنند.

در خبری دیگر مربوط به شرکت Embracer Group، اعلام شده است که استودیو Free Radical Design، تا آخر سال جاری تعطیل خواهد شد. این استودیو در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات متعدد بسته شد اما شرکت Embracer Group، کمتر از سه سال پیش اقدام به خرید این تیم بازی سازی گرفت تا بتواند فرنچایز TimeSplitters را دوباره زنده کند اما به دلیل مشکلات مالی که برای Embracer Group پیش آمده است، اعلام شد که این تیم بازی سازی در طی چند روز آینده برای بار دوم تعطیل خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر