اولین گرافیک‌های RTX 40 بدون کانکتور 8 پین یا 12VHPWR در چین عرضه شد

Untitled-1.jpg

در یک گام بزرگ برای جلب توجه علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و کاربران حرفه‌ای کارت‌های گرافیک، شرکت ایسوس یک نسخه ویژه از کارت گرافیک GeForce RTX 4070 BTF را معرفی کرده است، که بدون نیاز به کابل‌های اتصالی عمل می‌کند.

این کارت گرافیک نسخه‌ای به‌روزشده از کارت گرافیک RTX 4070 شرکت ایسوس است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و قدرتمندی همچون استفاده از تراشه GeForce RTX 4070 به عنوان مغز اصلی، عملکرد عالی و کیفیت تصویر بالا را به کاربران ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت اتصال بدون کابل به سیستم، پشتیبانی از رزولوشن‌های بسیار بالا، و قابلیت پردازش تصاویر سه‌بعدی با سرعت بالا اشاره کرد.

ASUS-GeForce-RTX-4070-BTF-Connector-Less-Graphics-Card-1920x1920.png
- تراشه GeForce RTX 4070

اما برای افرادی که به دنبال خرید این کارت گرافیک هستند، باید بدانند که شرکت این محصول را به عنوان یک پکیج، همراه با مادربرد TX Gaming B760-BTF WiFi و کارت گرافیک RTX 4070 TX BTF معرفی می‌کند. دلیل انجام کار این است که کارت گرافیک وایرلس بدون مادربرد سازگار قابل استفاده نیست، به همین دلیل فروش این کارت گرافیک با یک پکیج منطقی خواهد بود. همچنین این مادربرد با استفاده از سیستم DIY-APE (زمانی که تمام کابل‌کشی‌ها به غیر از کارت گرافیک به پشت مادربرد منتقل شده و شما در بخش جلویی دیگر با هیچ سیم یا کابلی سروکار نخواهید داشت.) طراحی شده است که دارای ظاهری جذاب و منحصربه فردی خواهد بود.

09503497985357-728x728.jpg
- کارت گرافیک GeForce RTX 4070

مجموعه کارت‌های گرافیک BTF ایسوس به طور کلی ظاهری بسیار زیبایی دارند و نسخه‌های جدید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این دسته از کارت گرافیک‌ها دارای یک طراحی خاص همراه با رنگ‌های سفید و آبی کمرنگ در سرتاسر شاسی هستند. این ظاهر متمایز به محصولات BTF شرکت ایسوس یک نگاه خاص می‌دهد که ایسوس با طراحی محصولات BTF خود عمدتاً یک احساس "آینده‌نگرانه" را به کاربران انتقال داده است.

با این حال، مشکلی که ممکن است محصولات BTF ایسوس با آن مواجه شوند، پذیرش صنعت از نوآوری‌هایی است که با خود به همراه می‌آورند. ایسوس با ارائه یک کیس اختصاصی به نام GT502 که به منظور پشتیبانی از اتصال‌ها و برش‌های جدید تنظیم شده است، مقداری به این موضوع پرداخته است؛ اما شکل ظاهری و طراحی این کیس ممکن است همه افراد را راضی نکند. انتشار محصولات سازگار برای این مادربرد به موفقیت کانکتور "GC-HPWR" ایسوس (این کانکتور به چهار گروه از پین‌ها تقسیم می‌شود که شانزده عدد آن به انتقال برق و دوازده عدد برای ارتباط بین مادربرد و کارت گرافیک اختصاص دارد.) بستگی دارد که میزان موفقیت این کانکتور را فقط زمان نشان خواهد داد.

09502099100531-728x728.jpg
- کارت گرافیک GeForce RTX 4070

با این حال، ایسوس برای این محصول قیمتی ویژه اعلام کرده و قرار است تا به‌عنوان یک محصول لوکس عرضه شود. این کارت گرافیک به‌طور خاص برای افرادی طراحی شده که به دنبال تجربه‌ی بازی و گرافیکی بی‌نظیر هستند و تمایل دارند برای تجربه بهتر، هزینه بیشتری پرداخت کنند.

به طور کلی، عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 4070 BTF بدون کابل از طرف ایسوس، یک گام مهم در توسعه فناوری گرافیکی به‌شمار می‌آید و برای افرادی که به دنبال تجربه‌ی واقعی گیمینگ و گرافیکی هستند، گزینه‌ی جذابی خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر