آیفون 15 اولترا به احتمال زیاد بدنه تیتانیومی خواهد داشت

iphone14.JPG

گوشی‌های سری آیفون 14 به تازگی وارد بازار شده‌اند، اما این موضوع مانع از انتشار شایعات درباره نسل بعدی آن‌ها نمی‌شود. یکی از این شایعات، عرضه آیفون 15 اولترا بجای آیفون 15 پرو مکس است، اما این تفاوت ظاهرا تنها مربوط به نحوه نامگذاری نمی‌شود و باید منتظر بدنه باکیفیت‌تر و مقاوم‌تر از جنس تیتانیوم هم برای این گوشی باشیم.

مدل‌های پرو مکس، قدرتمندترین آیفون‌های اپل هستند اما از سوی دیگر کوپرتینویی‌ها محصولاتی با برند اولترا هم دارند؛ از اپل واچ اولترا گرفته تا تراشه M1 اولترا. بنابراین استفاده از برند اولترا برای آیفون‌ها هم منطقی است و احتمالا سال آینده چنین اتفاقی می‌افتد.

طبق گزارش‌ها، سال آینده میلادی مدل اولترا جایگزین نسخه پرو مکس خواهد شد. با این کار، اپل تفاوت بیشتری میان آن و نسخه پرو ایجاد می‌کند و احتمالا کاربران بیشتری برای خرید آن ترغیب می‌شوند.

آیفون 15 اولترا بدنه تیتانیومی خواهد داشت

در کنار ویژگی‌هایی مانند دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال بالا، امکان فیلمبرداری 8K و وجود 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در نسخه پایه، ظاهرا بدنه این گوشی هم جنس متفاوتی خواهد داشت.

iphone-15-Ultra-910x600.jpg
-

به گفته LeaksApplPro، آیفون 15 اولترا بدنه تیتانیومی خواهد داشت، البته چنین شایعه‌ای برای مدل‌های پرو آیفون 14 هم وجود داشت اما در نهایت دوباره با فریم از جنس فولاد ضد زنگ روبه‌رو شدیم.

تیتانیوم در مقایسه با فولاد مقاومت بالاتری دارد، سبک‌تر است و همچنین مقاومت بالاتری در برابر خط‌ و خراش از خودش نشان می‌دهد. البته همانطور که می‌توان حدس زد، قیمت بالاتری هم دارد. اپل در ساعت هوشمند اپل واچ اولترا از تیتانیوم استفاده کرده است.

در کنار بدنه تیتانیومی، انتظار داریم آیفون 15 اولترا با تراشه 3 نانومتری، پورت USB-C و شارژدهی بالاتر باتری از راه برسد. این احتمال هم وجود دارد که در این گوشی هوشمند دیگر با برآمدگی دوربین روبه‌رو نشویم؛ قابلیتی که چندین سال است طرفداران آیفون انتظارش را می‌کشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: LeaksApplePro

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر