آیفون مینی پس از تنها سه سال، بازنشسته می‌شود

jhghj.jpg

به احتمال بالایی، اپل قصد دارد که پس از رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۵، فروش آیفون ۱۳ مینی را متوقف کند و تنها مدل کوچک آیفون را پس از سه سال از رده خارج کند.

در سال ۲۰۲۰، اپل با معرفی آیفون ۱۲ مینی توجه مخاطبان خود را به گوشی‌های کوچک جلب کرد و سال بعد نیز با رونمایی از آیفون ۱۳ مینی، این دسته از مشتریان را ترغیب به خرید کرد. با این حال، فروش مدل‌های مینی به اندازه کافی موفق نبود تا اپل در خانواده آیفون ۱۴، این مدل را با مدل پلاس جایگزین کند. آیفون مینی تقریباً سه سال پس از عرضه خود به‌زودی از بازار خارج خواهد شد.

مارک گرمن، منبعی مورد اعتماد در زمینه اخبار اپل، در گزارش خود اشاره دارد که موجودی آیفون ۱۳ مینی در انبارهای اپل به شدت کاهش یافته و فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده، برخی از سفارش‌ها را دو تا سه هفته بعد و برخی دیگر را حدوداً هشت هفته بعد ارسال می‌کند. احتمالاً کمبود شدید مدل آیفون ۱۳ مینی نشان‌دهنده قصد اپل برای توقف تولید این مدل پس از رویداد Wonderlust است.

اپل در سال گذشته به جای مدل مینی، آیفون ۱۴ پلاس را معرفی کرد و همچنان به فروش آیفون ۱۳ مینی به‌عنوان یک گزینه ارزان‌تر ادامه می‌دهد. در حال حاضر، قیمت آیفون ۱۳ مینی در آمریکا ۵۹۹ دلار است، که این قیمت به بیشتر افراد امکان خرید این مدل را می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-markgurman

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر