تاریخ رونمایی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو فاش شد

xiaomi 14.jpg

گوشی‌های پرچمدار جدید از شیائومی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و دوربین‌های لایکا به‌زودی رونمایی خواهند شد. براساس گزارش‌های iT Home، پردازنده پرچمدار Snapdragon 8 Gen 3 در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در یک مراسم تازه از طرف کوالکام معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شیائومی تنها چند روز پس از این معرفی، اولین گوشی‌هایی با این پردازنده را معرفی خواهد کرد که به جای گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو، با نام‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به بازار خواهند آمد.

xiaomi-13-vs-iphone-14

گوشی‌های پرچمدار شیائومی با رابط کاربری MIUI 15 (یا شاید MiOS) که بر پایه اندروید ۱۴ ساخته شده‌اند، به زودی وارد بازار خواهند شد. بر اساس شایعات قبلی، حداکثر ظرفیت حافظه RAM در شیائومی ۱۴ پرو ۲۴ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن تا یک ترابایت گسترش خواهد یافت. احتمالاً شیائومی نیز این گوشی‌های پرچمدار را با سیستم شارژ سریع ۹۰ یا ۱۲۰ واتی مجهز خواهد کرد.

اطلاعاتی درباره قیمت این دو گوشی، شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو، هنوز منتشر نشده است، اما احتمالاً قیمت‌های آن‌ها به قیمت‌های گوشی‌های پرچمدار دیگر شرکت‌های رقیب نزدیک خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ithome

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر