ارزش بازار رمزارزها در یک روز ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافت!

Bitcoin.JPG

با افزایش قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح ۱۸ ماهه‌ی اخیر، ارزش بازار رمزارزها به میزان ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافت. در چند روز گذشته، قیمت بیت‌کوین تغییر چندانی نداشت، اما طی ۲۴ ساعت اخیر با بیش از سه هزار دلار افزایش، به بالاترین سطح از اوایل می ۲۰۲۲ رسید.

همچنین، بازار آلت‌کوین‌ها نیز سبز شده و قیمت برخی از رمزارزها از جمله LINK و MATIC به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

قیمت هر واحد بیت‌کوین به ۳۷ هزار دلار رسیده است، که چند روز پیش به ۳۴,۵۰۰ دلار کاهش یافته بود. با ورود فشار به بازار، خریداران اجازه کاهش بیشتر قیمت را ندادند.

ارزش هر واحد بیت‌کوین در برخی صرافی‌ها حتی از ۳۷ هزار دلار هم گذشته و در حال حاضر دوباره در سطح ۳۶ هزار دلار معامله می‌شود. با این حال، خریداران با موفقیت از فروشندگان عمل کردند و قیمت پادشاه رمزارزها را بالای ۳۶ هزار دلار حفظ کردند.

btc

بیت‌کوین همچنان ناتوان در تثبیت قیمت خود بالای سطح ۳۷ هزار دلار بوده و ارزش بازار این ارز دیجیتال به بیش از ۷۳۵ میلیارد دلار افزایش یافته است، با تسلط هنوز هم بالای ۵۲ درصد.

بیشتر آلت‌کوین‌ها پس از حرکت بیت‌کوین، روند مشابهی ادامه می‌دهند و ارزهای دیجیتال Chainlink، MATIC، SHIB، FIL، HBAR، AAVE، OKB، KAS، LDO و QNT چند درصد رشد را تجربه کرده‌اند.

برخی از آلت‌کوین‌ها پس از حرکت صعودی اخیر بیت‌کوین، حتی تا ۱۰ درصد رشد داشته‌اند و برخی دیگر مثل KAS تا ۲۲ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

اتریوم، بایننس کوین، ریپل، سولانا، کاردانو، دوج کوین، ترون و پولکادات نیز در وضعیت سبز قرار دارند و البته درصد رشدشان کمتر از سایر آلت‌کوین‌ها است.

به طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، ارزش بازار رمزارزها فقط در یک‌روز ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته و به ۱٫۳۸ تریلیون دلار رسیده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: coinmarketcap

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر