عنوان بعدی بتلفیلد، بیشترین میزان تخریب‌پذیری در بین بازی‌ها را دارد

battlefield.jpg

براساس گزارش‌ها، هدف شرکت EA و استودیو Ripple Effect (که پیش از این با نام DICE LA شناخته می‌شد) از ساخت نسخه بعدی سری بازی بتلفیلد، بالاترین میزان تخریب‌پذیری و واقع‌گرایانه خواهد بود.

شرکت EA پس از شکست بازی Battlefield 2042 که امیدوار بود تمام بازیکنان را به خود جذب کند، به طرز عجیبی ساکت مانده و اخبار جدیدی راجع به نسخه‌های بعدی این پروژه منتشر نکرده است. اقدامات برای بهبود بازی و تبدیل آن به چیزی که طرفداران امیدوار بودند، به قوت خود ادامه داشته‌اند. حتی با این همه کاری که هنوز بر روی 2042 ادامه دارد، به نظر می‌آید که زمان آن رسیده است که به آینده این سری بازی نگاهی بیندازیم.

هرچند EA در مورد جزئیات بازی بعدی Battlefield به طرز عجیبی محرمانه عمل کرده است اما با کمک یک آگهی استخدام ثبت شده توسط Ripple Effect، حداقل می‌دانیم که یکی از اهداف بازی چیست. همانطور که توسط VGC گزارش شده و ابتدا توسط Tech4Gamers مشاهده شد، به تازگی یک آگهی استخدام برای مدیر VFX توسط Ripple Effect منتشر شد و یک نگاه کوتاه به آینده Battlefield فراهم کرد.

dice hireing.jpg
-

آگهی استخدام برای مدیر VFX، یک امر معمولی است و جزئیات زیادی از بازی بعدی Battlefield را فاش نمی‌کند اما حداقل، هدف از این استخدام را مشخص کرده است که Ripple Effect و EA سعی دارند با این بازی چه کاری انجام دهند. در زیر بخش مربوط به "ارزش‌های" استودیو، ذکر شده است که تیم به دنبال یک هنرمند است تا کمک کند "واقع‌گرایانه‌ترین و هیجان‌انگیزترین اثرات تخریب در صنعت بازی‌سازی" را ایجاد کند. در این پیام نوشته شده است: "ما به دنبال یک هنرمند حرفه‌ای 3D مثل شما هستیم تا به ما کمک کنید تا واقع‌گرایانه‌ترین و هیجان‌انگیزترین اثرات تخریب در صنعت را ایجاد کنیم."

این موضوع خیلی عجیب نیست، چراکه تخریب‌پذیری یکی از اصول اساسی در این سری بازی است و یکی از موضوعاتی است که طرفداران آن را نسبت به سایر بازی‌های شوتر اول شخص دیگر دوست دارند اما حداقل تایید می‌شود که بازی بعدی Battlefield، بیشتر از سایر بازی‌های این سری بر فیزیک تخریب تمرکز خواهد داشت، زیرا بتلفیلد 2042 به خاطر کمبود تخریب نسبت به عناوین قبلی مانند Battlefield 3 مورد انتقاد قرار گرفته بود.

هنوز نمی‌دانیم کی انتظار می‌رود بازی بعدی Battlefield منتشر شود اما شرکت EA پیش‌ از این اعلام کرده بود که استودیو Ripple Effect در حال کار بر روی تجربه‌ای کاملاً جدید از Battlefield است. به هر حال، حداقل می‌دانیم که هر چه Ripple Effect برای بازی بعدی Battlefield در نظر دارد، در فیزیک تخریب‌پذیری بسیار پیشرفته خواهد بود.

نظر شما در رابطه با نسخه بعدی بتلفیلد چیست؟ آیا بازی بعدی نیز همانند Battlefield 2042، یک عنوان کاملا آنلاین خواهد بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر