رسمی: دنباله بازی Cyberpunk 2077 در دست توسعه است

Cyberpunk-Orion.jpg

توسعه و ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 به نام داخلی "اوریون" آغاز شده است. حال که دی ال سی Phantom Liberty برای بازی اصلی منتشر شده است، افراد مشغول به توسعه دنباله بازی به سمت بوستون رفته‌اند تا یک استودیو جدید برای شرکت CD Projekt Red را در این شهر تأسیس کنند و به صورت انحصاری، تنها به توسعه اوریون مشغول شوند.

کارگردان داستانی Cyberpunk، ایگور سرزینسکی، تأیید کرد که امروز، اولین روز تیم در دفتر جدید بوستون بوده و رسماً کار بر روی پروژه اوریون را آغاز کرده‌اند. او افزود که از کار بر روی این پروژه بسیار هیجان‌زده است و اطمینان دارد که این پروژه، تبدیل به یک بازی خاص خواهد شد. به گفته او، بازی سایبرپانک 2077، تنها یک نسخه اولیه برای آماده‌سازی بود. در رابطه با دنباله Cyberpunk 2077، اخبار زیادی منتشر نشده و ویژگی‌های آن کمتر شناخته شده است اما استودیو CD Projekt Red، پیش‌تر اعلام کرده بود که فرنچایز سایبرپانک را ادامه خواهد داد و پتانسیل این جهان تاریک را ادامه می‌دهد.

تا پایان سال 2023، اوریون در مرحله طراحی اولیه قرار داشت و اعلام شده است که این بازی، اکنون به طور رسمی توسط تیم جدید CD Projekt Red در بوستون و با کمک استودیو ونکوور، توسعه خواهد یافت. طی سال 2024، CD Projekt برنامه دارد تا هزینه‌های خود را برای تحقیق و توسعه این بازی افزایش دهد.

ss_7924f64b6e5d586a80418c9896a1c92881a7905b.1920x1080.jpg
-

بازی‌های دیگری نیز در کنار پروژه اوریون، توسط سی دی پراجکت در حال توسعه هستند. نسخه بعدی بازی‌های اصلی The Witcher با نام کد Polaris در حال ساخت است. ممکن است که این عنوان، اولین بازی از یک سه‌گانه جدید The Witcher باشد. همچنین یک بازی جداگانه و کامل به نام Canis Majoris و یک IP جدید با نام کد Hadar نیز وجود دارد. در نهایت، یک بازی چندنفره از دنیای The Witcher نیز توسط تیم The Molasses Floodدر حال توسعه بود اما پس از اخراج اعضای تیم در اوایل سال گذشته، سرنوشت این بازی نامعلوم مانده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر