قیمت و تاریخ عرضه آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس مشخص شد

yjuhtyjykjyu.jpg

سرانجام، اپل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را به شکل رسمی معرفی نموده و اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه این دو گوشی اعلام کرده است.

در رویداد Wonderlust خود، اپل محصولات جدید خود را به جمع‌آوری علاقه‌مندان معرفی کرد و جمجمه‌ی اصلی این تولیدات، سری آیفون ۱۵ بود. این مجموعه شامل چهار نسخه آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌شود.

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به طراحی مشابه نسل قبلی خود ادامه می‌دهند و اکنون همانند مدل‌های پرو، از ویژگی داینامیک آیلند بهره می‌برند. دیگر تغییرات مهم این دو گوشی شامل دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و جایگزینی درگاه USB C به جای درگاه لایتنیگ می‌شود.

قیمت‌گذاری نیز اکنون مشخص شده است. مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی‌ها به ترتیب با قیمت‌های ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار عرضه می‌شوند و از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور ۱۴۰۲) می‌توان آن‌ها را سفارش داد. همچنین، مدل با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی این دو گوشی به ترتیب با قیمت‌های ۸۹۹ و ۹۹۹ دلار عرضه خواهند شد و در نهایت مدل با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی آن‌ها با قیمت‌های ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) به مشتریان عرضه خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر