زمان عرضه ویندوز ۱۲ اعلام گردید

widows12.jpg

ظاهراً مدیر یکی از شرکت‌های مهم صنعت کامپیوتر اعلام کرده که ویندوز ۱۲ به زودی منتشر خواهد شد.

توسعه نسخه‌ی بعدی ویندوز به مراحل پایانی نزدیک شده و انتظار می‌رود که آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت با تمرکز بر هوش مصنوعی به بازار عرضه شود.

رئیس هیئت‌مدیره‌ی شرکت کوانتا، لین بایلی نام دارد و بر اساس گزارش وب‌سایت چینی Commercial Times، او تأکید دارد که با افزایش سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی هوش مصنوعی، هنگام عرضه ویندوز ۱۲، "کامپیوترهای هوش مصنوعی" نیز معرفی خواهند شد.

دیگر مدیرعامل ایسر، جیسون چِن، با بیان نظرات مشابه، تأکید دارد که انتظار ندارد کامپیوترهای هوش مصنوعی به سرعت محبوبیت یابند. با این حال، او اظهار می‌کند که تأثیر مثبت هوش مصنوعی بر افزایش فروش لپ تاپ قابل توجه خواهد داشت.

این مسئله نخستین بار نیست که به رونمایی ویندوز ۱۲ در اواسط سال ۲۰۲۴ اشاره شده است، و پیش‌تر نیز شایعات مشابهی در حال گسترش بوده‌اند. با توجه به اینکه بیشترین گزارشات به اواسط سال ۲۰۲۴ اشاره دارند، به نظر می‌رسد که رونمایی از ویندوز ۱۲ در تابستان سال ۱۴۰۳ قطعی است.

چند ماه پیش، مدیر ارشد مالی اینتل اعلام کرده بود که "تازه‌سازی ویندوز" در سال آینده‌ی میلادی انجام خواهد شد و او تصریح کرد که انتظار دارد معرفی ویندوز بعدی تأثیر مثبتی بر فروش پردازنده‌های اینتل و صنعت پردازنده داشته باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ctee

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر