دومین نسخه بازی محبوب با نام Smite 2 معرفی شد

smite 2.jpg

نسخه جدید از بازی محبوب Smite، با نام Smite 2 به زودی منتشر خواهد شد و در فروشگاه‌های Steam ،Epic Games Store ،PlayStation 5 و Xbox Series X/S قابل دسترس خواهد بود. هرچند تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده اما گفته شده است که بازی در بهار 2024 به مرحله تست بسته آلفا وارد خواهد شد.

در لحظه عرضه، این بازی شامل ۲۵ خدای مختلف خواهد بود و شرکت تایتان فورج اعلام کرده است که قصد دارد تمام خداها از بازی اصلی را به نسخه جدید منتقل کند.

بازی Smite 2، علاوه بر بازگشت برخی از شخصیت‌های قبلی، خدایان جدیدی را نیز به تصویب هواداران معرفی کرده است. هکاته، خدای یونانی جادوگری به بازی افزوده می‌شود که این تصمیم در پی درخواست‌های هواداران اعلام شده است.

در جلسه اصلی Smite، مدیر کل Smite به نام تراویس براون، Smite 2 را به عنوان یک بازی با "تأثیر بیشتر، استراتژی بیشتر و خلاقیت بیشتر" توصیف کرده است. این بازی همچنین امکان کراس پلی و پیشرفت مشترک را فراهم می‌کند که به این معناست که اگر جزء بازیکنان کامپیوتر باشید و تصمیم به بازی در کنسول بگیرید، دستاوردهای شما می‌تواند بین نسخه‌های PC و کنسول بازی جا به جا شود.

1705080610_smite-2.jpg
-

این بازی با موتور Unreal Engine 5 ساخته شده است که به شرکت تایتان فورج، امکان مجدد طراحی کلیه سیستم‌ها و عناصر بصری بازی را می‌دهد.

تایتان فورج اعلام کرده است که هدف از ساختSmite 2، افزایش کیفیت بازی در تمامی حوزه‌ها است، در حالی که حس آشنایی که بازیکنان بازی Smite با آن آشنا هستند، حفظ خواهد شد. بازی همچنان در حالت سوم شخص باقی می‌ماند و هنگام ورود به مرحله تست بسته آلفا، پشتیبانی از صفحه کلید و کنترلر را دارا خواهد بود.

تایتان فورج اعلام کرده است که پشتیبانی از بازی اصلی Smite را تا مدتی ادامه خواهد داد و در سال جاری، 130مین قهرمان این بازی نیز معرفی خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر