سه بازی کلاسیک سگا برای کنسول‌های جدید بازسازی می‌شوند

sega-games.jpg

یک ماه از حضور و اعلام SEGA در مراسم The Game Awards با عنوان "عصر جدید، انرژی جدید" گذشته است. در این اعلام، بازسازی عناوین محبوبی مانند Jet Set Radio و Crazy Taxi اعلام شد و خبر ساخت این بازی‌ها تایید شد.

چندی پیش، سگا پروژه جدید خود با نام ابربازی را معرفی کرد و در پی آن، در مراسم گیم اواردز ساخت پنج بازی کلاسیک در حال توسعه را تایید کرد. به نظر می‌رسد که شرکت سگا استراتژی خود را تغییر داده و استراتژی جدید با استقبال بازیکنان رو به رو شده؛ به صورتی که برخی از حاضران، اعلان‌های این شرکت را یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این رویداد گیم اواردز نام‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش سایت Insider Gaming، حدود ۱۰ بازی کلاسیک SEGA برای تولید در دوره ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ تایید شده‌اند. پنج عدد از این بازی‌ها، پیش از این در مراسم گیم اواردز اعلام شده بودند که شامل: Jet Set Radio ،Shinobi ،Golden Axe ،Streets of Rage و Crazy Taxi.است.

تا کنون، ما توانسته‌ایم سه بازی دیگر در این پروژه که تأیید شده‌اند را تشخیص دهیم و باور داریم که نام دیگر بازی‌های کلاسیک به زودی مشخص خواهد شد.

sega new era.jpg
-

به گفته منابع، عناوین Panzer Dragoon ،Neon Genesis Evangelion و Sakura Taisen، سه بازی از پنج بازی باقی‌مانده در لیست پروژه جدید سگا هستند که ساخت نسخه جدید آن‌ها برنامه‌ریزی شده و همگی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند.

پس از اعلام «عصر جدید، انرژی جدید»، Gematsu متوجه شد که SEGA در مجموع ۱۲ علامت تجاری را به ثبت رسانده و این علائم تجاری شامل برخی از بازی‌های اعلام‌شده از جمله Crazy Taxi، Shinobi، Jet Set Radio و Streets of Rage می‌با‌شد اما همچنین هشت بازی معرفی نشده دیگر نیز در لیست حضور داشت.

علامت‌های تجاری ثبت شده برای بازی‌های زیر بوده‌اند:

Alex Kidd

After Burner

House of the Dead

Outrun

Super Monkey Ball

Altered Beast Eternal

Champions Kid

Chameleon

شما چه نظری در مورد احتمال بازگشت Panzer Dragoon ،Neon Genesis Evangelion و Sakura Taisen در چند سال آینده دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر