توییتر اولین گام مهم را در مسیر تحول به سوپراپلیکیشن X انجام داد

fdghth.jpg

توییتر برای گسترش فعالیت‌های خود در زمینه کاریابی، به‌تازگی استارتاپی را خریداری کرده و ممکن است به‌زودی به یک رقیب جدی برای لینکدین تبدیل شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر، در چندین هفته قبل از شروع به کارش، با انجام اولین اقدام خرید و ادغام شرکت، توییتر را به مسیر مورد نظر خود هدایت می‌کند. برخی از منابع مطلع اعلام کرده‌اند که توییتر اکنون مالکیت استارتاپی به نام Laskie را به دست آورده است.

استارتاپ Laskie، بنا بر گزارشی منتشر شده توسط اکسیوس، فعالیت خود را در حوزه جذب کارکنان متخصص آغاز کرده است و تأسیس آن به دو سال قبل برمی‌گردد. هنوز مشخص نیست چگونه این خرید می‌تواند برای توییتر سودآور باشد. ولی توقع می‌رود توییتر با این اقدام، در پی فراهم‌کردن امکانات سهل‌العبور بین کارجویان و کارفرمایان باشد.

twitter_capa-2_tb.jpg
-

لینکدین در حال حاضر به عنوان بزرگترین و معروف‌ترین پلتفرم جهانی کاریابی شناخته می‌شود. ولی استراکچر توییتر قابلیت تبدیل این شبکه اجتماعی را به یک گزینه مناسب برای ارائه خدمات کاریابی دارد.

ایلان ماسک، توییتر را به یک زیر شاخه از یک شرکت جدید با نام X Corp تغییر داده و در حال حاضر در پی ساخت یک سوپر اپلیکیشن به نام X است. این برنامه با ارائه خدمات گوناگون در یک مکان، قرار است عملکردی مشابه با ویچت چین داشته باشد. به نظر می‌رسد خریداری Laskie توسط توییتر، نخستین گام مهم این شبکه اجتماعی برای تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: axios

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر