دانشگاه ایرلند مدرک اینفلوئنسری ارائه می‌دهد

Untitled-1.jpg

یک دانشگاه در ایرلند، برای اولین بار در جهان رشته‌ای مربوط به اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، بین رشته‌های تدریس شده خود قرار می‌دهد. هدف از این کار، تربیت جامعه‌ای از فعالان رسانه‌های اجتماعی همراه با درک از نحوه تعامل با مخاطبین و کسب درآمد است.

دانشگاه Southeast Technical در ایرلند قصد دارد تا برای اولین بار رشته جدیدی با عنوان "ساخت محتوا و رسانه‌های اجتماعی" به رشته‌های دانشگاه خود اضافه کند. دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از ماه نوامبر برای پیوستن به دانشگاه و تحصیل در این رشته، درخواست دهند. اولین گروه از دانشجویان این رشته، در سپتامبر 2024 شروع به تحصیل خواهند کرد.

اساتید این رشته در طول چهار سال، مهارت‌های تجاری، ادیت ویدیو و صدا، مطالعات فرهنگ انتقادی و خلاقیت در نویسندگی را به دانشجویان خود آموزش می‌دهند.

ezgif-5-e3cb73b831.jpg
-

دکتر النور اولیری، استاد رسانه و ارتباطات این دانشگاه، در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که علاوه بر دانشجویان، اساتید هم به این رشته علاقه نشان داده‌اند. فارق التحصیلان نیز می‌توانند پس از گذراندن دوره، کار خود را به عنوان یک اینفلوئنسر یا سازنده محتوا برای شرکت و ارگان‌های مختلف شروع کنند. وی همچنین با ارائه یک آمار، اعلام کرده است که از سال 2019 تا به حال، ارزش جهانی این صنعت دو برابر شده است. به گفته او، در این رشته که یک حوزه جدید شناخته می‌شود، قرار است مهارت‌های بازاریابی و رسانه‌ای آموزش داده شود.

دکتر اولیری با اشاره به این موضوع که افرادی به صورت تصادفی تبدیل به اینفلوئنسر می‌شوند، گفت: بعضی از کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و تبدیل به ستاره در رسانه‌های اجتماعی می‌شوند، ممکن است درکی از قرارداد با دیگر کسب و کارها و دریافت درآمد قابل قبول نداشته باشند؛ اما در این رشته به صورت تخصصی نحوه جذب و نگه داشتن مخاطبان و چگونگی همکاری با کسب و کارها برای کسب درآمد را به دانشجویان آموزش می‌دهیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bbc.co.uk

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر