مشکل تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲؛ تأیید فرانسه از به‌روزرسانی نرم‌افزاری اپل

jklijloiulo.jpg

مقامات فرانسه نسخه جدید نرم‌افزار اپل را تأیید کرده‌اند، این به‌روزرسانی به نظر می‌آید که مشکل انتشار تشعشعات اضافی توسط آیفون ۱۲ را برطرف کند.

گزارشی اختصاصی از خبرگزاری رویترز اعلام می‌کند که مقامات فرانسه تأیید داده‌اند که نسخه جدید نرم‌افزار اپل که برای رفع مشکل انتشار تشعشعات آیفون ۱۲ توسعه داده شده است، هنوز به‌صورت عمومی منتشر نشده است.

فرانسه در عرض چند ساعت پس از معرفی آیفون ۱۵ اعلام کرد که سطح انتشار تشعشعات این مدل از آیفون ۱۲ به سطح استاندارد نمی‌رسد و بنابراین فروش این گوشی باید متوقف شود. اپل در ابتدا ادعاهای فرانسه را رد کرد، اما به سرعت اعلام کرد که آماده است با دولت فرانسه همکاری کند تا این مشکل حل شود.

ارتفاع سطح انتشار تشعشعات آیفون ۱۲ نگرانی‌های زیادی در بین کاربران این گوشی ایجاد کرد. اپل به مشتریان خود اعلام کرد که تعویض آیفون ۱۲ امکان‌پذیر نیست، زیرا مدت زمان طولانی‌تری از زمان عرضه این گوشی گذشته است. بعد از فرانسه، بلژیک نیز تحقیقاتی در مورد این موضوع آغاز کرد.

با تأیید به‌روزرسانی توسط فرانسه، احتمالاً به زودی این مسئله مرتبط با خطرناک بودن آیفون ۱۲ به پایان می‌رسد. اپل ممکن است تا چند ساعت دیگر به‌روزرسانی را به‌صورت عمومی منتشر کند.

آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، اما همچنان یکی از محصولات محبوب اپل در بازار است. قیمت آیفون ۱۲ کمتر از سایر مدل‌های اپل است و برای کاربران یک گزینه جذاب محسوب می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر