تمام گوشی‌های سری آیفون 14 به نمایشگر 120 هرتزی و 6 گیگابایت رم مجهز می‌شوند

apple 14.jpg

شایعات و اخبار همیشه در رابطه با گوشی‌های آیفون زیاد است، اما هر چه که به تاریخ رونمایی یک دستگاه نزدیک می‌شویم، این اخبار نیز زیاد منتشر می‌شود، امروز یکی از تحلیگران بازار اعلام کرده که اپل برای تمام مدل‌های این خانواده به سراغ 6 گیگابایت رم می‌رود و همچنین آن‌ها را به نمایشگر 120 هرتزی پروموشن مجهز می‌کند.

یاداشتی با نام «Haitong International Securities» از جف پو، تحلیل‌گر ارشد شرکت اپل منتشر شده است و اعلام شده که اپل برای تمام مدل‌های نسل بعدی آیفون از نمایشگر پروموشن استفاده می‌کند. این فناوری با نمایشگرهای 120 هرتزی ارائه خواهد شد؛ بعدی آیفون از نمایشگر پروموشن استفاده می‌کند. این فناوری امکان دستیابی به رفرش ریت متغیر تا 120 هرتز را فراهم می‌کند؛ قابلیتی که پیش از این تنها در مدل‌های پرو آیفون 13 مشاهده کرده‌ایم. بنابراین کاربران تمام مدل‌های آیفون 14 تجربه روان‌تری در هنگام مشاهده ویدیو، اجرای بازی‌ها یا اسکرول خواهند داشت.

جف پو، پیش‌تر اعلام کرده بود که اپل برای مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند، اما حالا براساس اطلاعات جدیدی که بدست آورده، متوجه شده که کمپانی اپل برای تامین قطعات مورد نیاز خود فقط رم 6 گیگابایتی سفارش داده است و این موضوع برای تمام مدل‌های این خانواده حاکم است.

iphone-14-pro.jpeg
-

البته در مدل آیفون 13 پرو شاهد استفاده از رم 6 گیگابایتی هستیم و مدل‌های استاندارد و مینی 4 گیگابایت رم دارند. بنابراین اپل رم مدل‌های پایه را 2 گیگابایت افزایش می‌دهد.

میزان رم مدل‌های آیفون 13 به شرح زیر است:

آیفون 13 مینی و آیفون 13: 4 گیگابایت رم

آیفون 13 پرو و پرو مکس: 6 گیگابایت رم

در نسل بعدی اما برای تمام گوشی‌های سری آیفون 14 با 6 گیگابایت رم مواجه می‌شویم. پو همچنین مانند پیش‌بینی‌های تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو»، انتظار دارد مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز شوند.

براساس گزارش‌هایی که منتشر می‌شود، کمپانی اپل قیمت نسل بعدی آیفون را افزایش می‌دهد و با حفره کپسولی شکل درون نمایشگر به جای ناچ سری‌های قبلی ارائه خواهد شد. همچنین قطعات مربوط به سیستم فیس آیدی هم زیر نمایشگر قرار می‌گیرند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MACRUMORS

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر