تفاوت پچ 2.0 و نسخه اورجینال Cyberpunk 2077 "تماشا کنید"

Untitled-1.jpg

تغییرات زیادی در پچ جدید بازی Cyberpunk 2077 اعمال شده است که تفاوت زیادی با نسخه اورجینال منتشر شده در سال 2020 دارد. یکی از بازیکنان یک ویدیو از مقایسه دو نسخه قدیم و جدید ساخته است که آن ویدیو را در مقاله زیر برای شما قرار داده‌ایم.

بازی مورد انتظار 2077 Cyberpunk پس از عرضه ناامیدکننده در سال 2020 به دلیل مشکلات فنی و عملکردی و همچنین اشکالات گرافیکی متعدد، با انتقادات شدید از طرف مردم و منتقدین رو به رو شد. شرکت CD Projekt Red به عنوان توسعه‌دهنده این عنوان، مشکلات موجود را تاکید و به مدت سه سال به کمک دی ال سی و آپدیت‌های مختلف سعی در نجات این بازی کرد. به تازگی دی ال سی آخر این بازی با نام Phantom Liberty عرضه شده است که این بازی را یک قدم دیگر به آنچه قرار بود تبدیل شود، نزدیک‌تر کرده است. قبل از انتشار این آپدیت، بعضی از کاربران شک‌هایی راجع به کیفیت تغییرات انجام شده در این پچ داشتند؛ هرچند که این بازی هنوز مشکلاتی دارد اما تغییرات اعمال شده در این پچ، به بالا بردن کیفیت این بازی کمک شایانی کرده‌ است.

یک کاربر ردیت به نام PenetratorGod، در یک ویدیو به مقایسه نسخه قدیم و جدید این بازی پرداخته است و آن دو را در شرایط و محیط‌های مختلف بررسی کرده است. این کاربر ویژگی‌هایی نظیر انیمیشن شخصیت‌ها، هوش و رفتار NPC، گرافیک محیط و دیگر جزئیاتی که در ابتدا عرضه، باعث نارضایتی کاربران شده بود را مقایسه می‌کند.

هرچند که هنوز بعضی از جزئیات به خوبی برطرف نشده و ممکن است رفع کردن آن کمی زمان‌بر باشد اما تغییرات کلی که در بازی انجام شده است، نشان از تعهد CD Projekt Red نسبت به بازیکنان و طرفداران بازی خود است. تمام آپدیت‌ها و پچ‌های منتشر شده در طول چند سال و دی ال سی the Phantom Liberty، در کنار آپدیت 2.0 به بهتر شدن تجربه بازیکنان انجامیده و باعث تقویت گرافیک و محیط بازی شده است.

هنگام مقایسه هر دو نسخه از بازی، متوجه افزایش گرافیک بازی نسبت به نسخه اوریجنال و همچنین تجربه روان‌تر بازی می‌شوید. همچنین قابلیت‌هایی که در هنگام عرضه بازی وجود نداشت، مانند شلیک کردن در حال موتورسواری نیز به بازی اضافه شده است.

عمده محبوبیت شرکت CD Projekt Red به دلیل سری بازی the witcher به خصوص نسخه سوم این بازی است؛ به همین دلیل زمانی که خبر ساخت بازی جدیدی از این شرکت به گوش رسید، تمام گیمرها مشتاق تجربه آن بودند و برای عرضه آن لحظه شماری می‌کردند؛ اما به دلیل آماده نبودن و عرضه زودهنگام، تمام طرفداران خود را ناامید کرد. با این حال، این شرکت به گیمرها قول یک تجربه خوب از این بازی را داد که با توجه به ویدیو مقایسه و بررسی، می‌توان گفت که این شرکت تا حدودی موفق به انجام این کار شده است.

بازیکنانی که به خاطر مشکلات گرافیکی آن را کنار گذاشته بودند، اکنون می‌توانند با مشکلات کمتری نسبت به قبل به تجربه این بازی بپردازند و مطمئن باشند که این بازی در راهی قرار دارد که روز به روز پیشرفت می‌کند. اگر چه این بازی در زمان عرضه شکست خورد اما در طی زمان در حال رفع مشکلات این عنوان هستند و از طریق آپدیت‌های مختلف سعی در جبران شکست‌های خود دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamerant.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر