واتس‌اپ امکان استفاده از چند حساب را برای کاربران فراهم می‌کند

jklijil;jl.JPG

اکنون، واتس‌اپ قصد دارد قابلیت پشتیبانی از چند حساب را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا بتوانند با استفاده از این برنامه، به چندین حساب کاربری وارد شوند. این قابلیت در نسخه‌های جدید واتس‌اپ برای هر دو نسخه معمولی و واتس‌اپ Business در دسترس خواهد بود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که در آخرین نسخه بتا واتس‌اپ Business برای سیستم عامل اندروید (نسخه 2.23.13.5)، قابلیت پشتیبانی از چند حساب مشاهده شده است. این تغییر به شما اجازه می‌دهد که بدون نیاز به نصب نسخه دوم برنامه، از یک گوشی هوشمند به چندین حساب واتس‌اپ خود وارد شوید. همچنین، اشاره‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند این ویژگی در نسخه معمولی واتس‌اپ نیز در آینده ارائه خواهد شد.

WA_MULTI_ACCOUNT_FEATURE_ANDROID.png
-

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، شما می‌توانید از طریق منوی تنظیمات در واتس‌اپ بین حساب‌های مختلف خود جابجا شوید.

بنابراین، اگر روی گوشی خود دو سیم کارت دارید و از طریق هر دو شماره در واتس‌اپ فعال هستید، این ویژگی می‌تواند استفاده از اپلیکیشن را برای شما بسیار آسان‌تر کند. شما می‌توانید مکالمات خود را در هر دو حساب از طریق یک برنامه مدیریت کنید و مدیریت نوتیفیکیشن‌ها و اشتراک‌گذاری فایل‌ها را آسان‌تر نمایید.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما می‌توان انتظار داشت که ابتدا در کانال بتا ارائه شده و سپس در دسترس عموم کاربران واتس‌اپ قرار بگیرد.

تلگرام، به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتس‌اپ، از مدت‌ها قبل قابلیت پشتیبانی از چند حساب را به کاربران خود ارائه کرده است. بنابراین، واتس‌اپ با این ویژگی جدید، فقط تلاش می‌کند تا فاصله خود با رقبایش را کاهش دهد. از جمله ویژگی‌های مهم دیگری که به تازگی به پلتفرم پیام‌رسان متا اضافه شده، می‌توان به قابلیت «کانال» اشاره کرد که کپی‌برداری دیگری از تلگرام است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر