واتس‌اپ امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت را آزمایش می‌کند

لتلماهکهمهمحعخ.JPG

واتساپ ارائه نسخه بتای جدید خود را به آزمایش‌کنندگان کرده است و طبق گزارش‌های منتشر شده، در حال کار بر روی یک ویژگی جذاب برای کاربران خود می‌باشد، به این معنی که امکان ارسال ویدیوهای با کیفیت بالا وجود دارد.

براساس گزارش جدید وبتینفو، نسخه بتای جدید اپلیکیشن واتساپ (2.23.14.10) قابلیت به‌اشتراک‌گذاری ویدیوها با کیفیت بالا را دارا می‌باشد. با این قابلیت، شما قادر خواهید بود ویدیوهای خود را با حفظ وضوح اصلی به دوستان و اعضای خانواده خود ارسال کنید.

واتساپ یک دکمه جدید را به ویرایشگر ویدیو اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را با کیفیت بالا ارسال نمایند. این قابلیت ابعاد ویدیو را حفظ می‌کند و به‌طور همزمان فشرده‌سازی نیز انجام می‌دهد. بنابراین، ویدیوهای شما به‌طور دقیق با کیفیت اصلی خود ارسال نمی‌شوند، اما با استفاده از این گزینه، کیفیت نهایی آنها بهبود خواهد یافت.

whatsapp-High-Quality-Video-485x1024.jpg.webp
-

گزینه پیش‌فرض واتساپ برای کیفیت ویدیوهای ارسالی همواره "کیفیت استاندارد" است. بنابراین، هر زمان که می‌خواهید ویدیوی جدیدی را به اشتراک بگذارید، باید گزینه کیفیت بالا را انتخاب نمایید.

واتساپ در چند هفته گذشته نیز بر روی ویژگی دیگری کار کرده است که به کاربران امکان ارسال تصاویر با کیفیت را می‌دهد. تصاویری که از این طریق ارسال

می‌شوند، دارای برچسب HD خواهند بود. این ویژگی در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا در دسترس است و احتمالاً در آینده برای تمام کاربران منتشر خواهد شد. همچنین، لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در هنگام ارسال تصاویر با اندازه بزرگ قابل مشاهده است و برای فایل‌های کوچکتر، گزینه کیفیت بالا قابل مشاهده نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر