واتس‌اپ به تماس‌های گروهی حداکثر 32 نفره مجهز می‌شود

sdsghj.jpg

در بروزرسانی جدید نسخه بتای واتس‌اپ، قابلیت جدیدی به وب‌سایت اضافه شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تا 32 نفر را در تماس‌های گروهی دعوت کنند. این قابلیت در حال حاضر فقط در نسخه بتای اندروید وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که در آینده نسخه رسمی نیز به تمام کاربران ارائه خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، اگر نسخه بتا با شماره 2.23.16.19 را نصب کنید، ممکن است با یک آیکون شکل موج در گروه‌ها مواجه شوید. برای استفاده از این قابلیت، همچنین گروه مورد نظر باید از این امکان پشتیبانی کند.

با لمس این آیکون، صفحه گفت‌وگوی صوتی باز می‌شود و حالا تا 32 نفر می‌توانند در این تماس گروهی شرکت کنند و با یکدیگر مکالمه کنند. با این حال، توجه داشته باشید که اطلاع رسانی و هشدار به تمام افراد حاضر در گروه از طریق تماس صوتی انجام نمی‌شود و تماس گروهی باعث زنگ خوردن گوشی‌ها نمی‌شود.

از طرفی، تماس‌های گروهی واتس‌اپ در صورت خروج تمام اعضا از تماس، تا یک ساعت پس از ترک آخرین شخص ادامه دارد و پس از آن به پایان می‌رسد. این تماس‌ها نیز با استفاده از رمزنگاری سرتاسری امنیت داده‌ها را تضمین می‌کنند.

WA_AUDIO_CHAT_FEATURE_GROUP_ANDROID.jpg.webp
-

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این ویژگی به زودی در نسخه‌ی عمومی واتس‌اپ عرضه خواهد شد، اما تا این لحظه اطلاعات دقیقی از سوی شرکت اعلام نشده است.

لازم به ذکر است که با ارائه ویژگی‌های جدید، واتس‌اپ در تلاش است تا به عنوان یک رقیب قدرتمند برای سرویس‌های دیگر همچون تلگرام و دیسکورد، به جذب کاربران ادامه دهد و موقعیت خود را در بازار تقویت نماید.

واحد پیام‌رسان واتس‌اپ با بیش از 2 میلیارد کاربر، در گذشته به خاطر تأخیر در ارائه ویژگی‌های جدید مورد انتقاد قرار می‌گرفت. این تغییرات نشان دهنده تلاش این شرکت برای تحقق نیازها و ترجیحات کاربران و تقویت جایگاه خود در بازار می‌باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر