واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت افزودن چند حساب به یک دستگاه است

بلالدبرذب.JPG

واتس‌اپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای کاربران اندروید است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از چندین حساب در یک دستگاه استفاده کنند.

این ویژگی ابتدا در نسخه بتای برنامه WhatsApp Business مشاهده شده بود. اما طبق گزارش WABetaInfo، به نظر می‌رسد که در حال حاضر برخی از کاربران نسخه غیرتجاری واتس‌اپ نیز این ویژگی را در آخرین نسخه بتا این برنامه برای اندروید (نسخه 2.23.17.8) دیده‌اند.

هنگامی که این ویژگی برای کاربران در دسترس قرار بگیرد، یک نماد فلش در کنار کد QR موجود در تنظیمات واتس‌اپ نمایش داده خواهد شد. با لمس این نماد، یک کارت ظاهر می‌شود که حساب‌هایی که کاربر اکنون از طریق آن‌ها وارد سیستم می‌شود، به‌همراه گزینه‌ای برای افزودن یک حساب دیگر نمایش داده می‌شود.

این قابلیت جدید به کاربران واتس‌اپ انعطاف بیشتری در مدیریت حساب‌های شخصی و کاری‌شان می‌دهد. در حال حاضر، متفاوت از سایر سرویس‌های پیام‌رسان مثل تلگرام، کاربران تنها می‌توانند از یک حساب در گوشی‌های خود استفاده کنند. همچنین این قابلیت جدید فعلاً در نسخه‌های بتا موجود است و هنوز برای همه کاربران فعال نشده است.

Whatsapp-1024x576.jpg.webp
-

در چند وقت گذشته، واتس‌اپ همچنین ویژگی‌های دیگری را نیز آزمایش کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تماس‌های گروهی با حداکثر ۳۲ نفر و دسته‌بندی چت‌ها اشاره کرد. همچنین امکاناتی مانند به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی و ارسال پیام‌های ویدیویی به‌تازگی برای کاربران واتس‌اپ فعال شده است.

اگرچه واتس‌اپ به‌طور مداوم در حال آزمایش یا ارائه قابلیت‌های جدیدی برای کاربران خود است، این سرویس پیام‌رسان نسبت به رقبایش مانند تلگرام و سیگنال از نظر ویژگی‌ها و پیشرفت به عقب افتاده است. در واقع بسیاری از ویژگی‌هایی که واتس‌اپ اضافه می‌کند، قبلاً در سایر برنامه‌ها موجود بوده‌اند. اکنون هم قابلیت افزودن چندین حساب به یک دستگاه در حال آزمایش است و پس از آن به تمام کاربران در دسترس خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر