به‌نظر می‌رسد واتس‌اپ در حال توسعه یک رابط کاربری جدید برای بخش استاتوس است

whatsapp.jpg

نسخه 2.24.4.23 از واتس‌اپ بتا به زودی برای اندروید منتشر خواهد شد. بر اساس گزارشات منابع مطلع، در این نسخه کاربران قادر خواهند بود با طراحی جدید بخش استاتوس کار کنند.

به نظر می‌رسد واتس‌اپ در حال توسعه یک رابط کاربری جدید برای بخش استاتوس است و کاربران نسخه بتای جدید این اپلیکیشن را برای اندروید می‌توانند از طراحی جدید رابط کاربری استاتوس بهره‌مند شوند.

تصویری که از سوی یکی از منابع مطلع از بازار منتشر شده، نشان می‌دهد که در به‌روزرسانی آینده واتس‌اپ، کاربران می‌توانند رابط کاربری جدیدی را در بخش استاتوس مشاهده کنند. استاتوس همچنان در بالای صفحه نمایش داده می‌شود، اما استاتوس‌ها دیگر به‌صورت افقی نمایش داده نخواهند شد. این امکان به کاربران ارائه شده است تا پیش‌نمایشی از استاتوس را در قالب یک تصویر کوچک داشته باشند و نیازی به باز کردن هر استاتوس به‌صورت جداگانه نداشته باشند. این تغییرات می‌تواند مزایایی را برای کاربران فراهم کند.

WA_STATUS_UPDATES_TRAY_NEW_INTERFACE_ANDROID-scaled

به نظر می‌رسد این تغییرات می‌تواند بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری ایجاد کند. پیش از این، بسیاری از کاربران نسبت به طرح افقی برای استاتوس ابراز نارضایتی می‌کردند. با تغییر طراحی، تصویر کوچکی جایگزین طراحی قبلی می‌شود. باید دید کاربران چه بازخوردی به این تغییرات نشان می‌دهند و آیا از آن استقبال خواهند کرد یا خیر.

وب‌سایت WABetaInfo اسکرین‌شاتی از این تغییرات را نمایش داده که طراحی رابط کاربری جدید و پیش‌نمایش استاتوس را نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست واتس‌اپ چه تغییرات دیگری برای این نسخه بتای جدید در نظر گرفته است.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر