واتس‌اپ اکنون امکان ارسال ویدیوهای با کیفیت HD را فراهم کرده است

واتساپ.JPG

هفته گذشته، واتس‌اپ نسخه‌های جدیدی از برنامه خود برای iOS و اندروید منتشر کرد که به کاربران امکان ارسال تصاویر با کیفیت HD را فراهم کرد. همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود، اکنون می‌توانید ویدیوهای با کیفیت HD را نیز از طریق این سرویس پیام‌رسان محبوب ارسال کنید.

واتس‌اپ در حال حاضر قادر است ویدیوهای با کیفیت HD را پشتیبانی کند. در گذشته، ویدیوها به طور خودکار فشرده می‌شدند و کیفیت آن‌ها به 480p کاهش می‌یافت. این تغییرات باعث کاهش حجم داده و مصرف آن می‌شد، اما کیفیت تصاویر به طور چشمگیری کاهش می‌یافت.

با به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، گزینه‌ای جدید برای ارسال ویدیوهای با کیفیت HD به وجود آمده است. این گزینه به شما اجازه می‌دهد تا تصمیم بگیرید ویدیوهایتان با کیفیت استاندارد یا با کیفیت HD ارسال شوند.

WhatsApp-HD-Video-1024x512.jpg.webp
-

اگر گزینه استاندارد را انتخاب کنید، ویدیوهای شما تا کیفیت 480p فشرده و ارسال می‌شوند. با انتخاب گزینه کیفیت HD، ویدیوها با کیفیت 720p ارسال می‌شوند. هرچند هنوز از کیفیت‌های 1080p یا 4K کمتری دارند، اما بهتر از گزینه استاندارد هستند.

واتس‌اپ همچنان قبل از ارسال تصاویر و ویدیوها، اندازه فایل مربوط به هر گزینه را نمایش می‌دهد. اگر می‌خواهید فایل‌های رسانه‌ای با کیفیت اصلی را ارسال کنید، می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک سند به اشتراک بگذارید. برای بهره‌برداری از این ویژگی جدید، لازم است آخرین نسخه برنامه واتس‌اپ را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

واتس‌اپ همچنان در حال آزمایش ویژگی‌های دیگری است که ممکن است در آینده به دسترس کاربران قرار گیرند، از جمله توانایی ایجاد استیکرهای مبتنی بر هوش مصنوعی و اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر