اولین تصویر از آواتارهای سه‌بعدی واتس‌اپ که در آپدیت بعدی ارائه خواهند شد

Avatar.JPG

پیامرسان واتساپ این روزها سخت مشغول تغییرات است، گزارشاتی منتشر شده که واتساپ با قابلیت جدید خود به کاربران این پیامرسان اجازه خواهد داد تا آواتار‌هایی قابل شخصی‌سازی برای خود بسازند و از آن استفاده کنند. به همراه این گزارش تصاویری نیز منتشر شده است که که ویژگی‌های این آواتارها را فاش می‌کند.

در هفته‌های گذشته خبر رسید که واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدید و مهمی است، به نظر می‌رسد که قابلیت مهم این روزهای واتساپ همین آواتارها باشد که در دست توسعه است. شرکت متا از مدت‌ها قبل در حال کار روی این ویژگی بوده و حالا تصویر زیر از آن منتشر شده است.

براساس گزارش وبسایت WABetaInfo که همیشه جدیدترین اخبار مربوط به اپلیکیشن واتساپ را منتشر می‌کند، اعلام کرده که این بار در نسخه 2.22.16.11 بتا واتس‌اپ، موفق شده تا این تصویر را از آواتارهای سه‌بعدی سرویس پیام‌رسان متا کشف کند. این آواتارها قبلاً برای شبکه اجتماعی فیسبوک نیز ارائه شده بود.

در ادامه این گزارش آمده است که از این آواتارهای سه‌بعدی می‌توان به عنوان یک فیلتر در هنگام تماس‌های ویدیویی استفاده کرد. همچنین می‌توان استیکرهای جدیدی بر اساس آن‌ها ساخت و در چت‌های خود از استیکرها استفاده کرد.

avatar2.JPG
-

در نهایت، این نشریه اعلام می‌کند که ویژگی جدید واتس‌اپ هنوز در حال توسعه است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند ویژگی‌های جدید پیام‌رسان متا معمولا برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر می‌شود، اما این تصویر از نسخه بتا اندروید گرفته شده است.

واتساپ دوران بسیار خوبی را تجربه می‌کند و به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران این سرویس پیام‌رسان محبوب قرار می‌گیرند. اخیرا امکان انتقال چت‌ها بین اندروید و iOS در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته بود و همچنین ویژگی‌های قابل‌توجه دیگری از جمله ثبت واکنش با تمام ایموجی‌ها و اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس را نیز برای کاربران خود معرفی کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GIZCHINA

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر