واتس‌اپ روش جدیدی با کد QR برای انتقال چت‌ میان گوشی‌ها معرفی کرد

hkhjlkk;jlojk;.jpg

امروز واتس‌اپ با روش جدیدی، که بر مبنای کد QR است، به رونمایی پرداخت تا امکان انتقال سریع‌تر چت از گوشی قدیمی کاربران به گوشی جدیدشان را فراهم کند. این روش به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از وای‌فای اطلاعات خود را بین گوشی‌هایی با سیستم‌عامل یکسان منتقل کنند.

برای انتقال تاریخچه چت بین دو گوشی با استفاده از این روش جدید، ابتدا مطمئن شوید که هر دو گوشی روشن هستند و به یک شبکه وای‌فای متصل شده‌اند. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی گوشی قدیمی، واتس‌اپ را باز کنید و به بخش تنظیمات، چت و انتقال چت بروید.
  2. پس از انجام این مرحله، یک کد QR نمایش داده می‌شود.
  3. روی گوشی جدید، کد QR گوشی قدیمی را اسکن کنید تا تاریخچه چت به گوشی جدید منتقل شود.
  4. طبق گفته واتس‌اپ، این روش امنیت بالایی دارد زیرا اطلاعات به‌صورت رمزگذاری‌شده از طریق شبکه محلی بین دستگاه‌ها منتقل می‌شوند.

Whatsapp-chat-history.jpg.webp
-

تا به امروز، برای انتقال اطلاعات بین گوشی‌های با سیستم‌عامل یکسان، اندروید یا iOS، واتس‌اپ به بکاپ‌های ابری وابسته بود. اما اکنون با این روش جدید، برای اولین بار امکان انتقال اطلاعات بین گوشی‌ها به روش ساده‌تری فراهم شده است.

واتس‌اپ از مدتی قبل پشتیبانی می‌کند که اطلاعات را از iOS به اندروید و بالعکس منتقل کنید، اما روش انجام این کار کمی پیچیده‌تر از اسکن کد QR است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر