واتس‌اپ در حال آزمایش رابط دوربین جدیدی برای کاربران اندروید است

whattsapp.jpg

کمپانی متا در ماه‌های گذشته آپدیت‌های مختلفی را برای اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ منتشر کرده است، حالا نسخه جدید بتا اندروید این اپلیکیشن، رابط تازه‌ای برای دوربین به کاربران ارائه می‌کند.

این پیامرسان قابلیت‌های جدیدی مانند ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره موبایل و آزمایش امکان ارسال فایل تا سقف 2 گیگابایت را در حال آماده‌سازی است تا به زودی ارائه شود. اپلیکیشن پیام رسان متعلق به شرکت متا هم اکنون در گوگل پلی بیش از 5 میلیارد بار دانلود شده که با این وجود می‌توان از آن به عنوان محبوب‌ترین اپ پیام رسان جهان یاد کرد. حالا رابط دوربین جدیدی که از ماه‌ها قبل برای دستگاه‌های iOS ارائه شده بود، به تازگی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

وب‌سایت WABetaInfo در گزارشی که منتشر کرده، گفته که کاربران که از آخرین نسخه بتا استفاده می‌کنند اطلاع دادند که این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید رابط به‌روزشده‌ای برای دوربین طراحی شده است. این تغییر شامل یک ظاهر جدید در هنگام انتخاب فایل از گالری نیز می‌شود که در بالای آن دو برگه «گالری» و «فایل‌های اخیر» (Recent) قرار دارد. علاوه بر این، نوار انتخاب فایل‌ها که با حذف در iOS باعث شکایت کاربران شده بود، ظاهرا در نسخه اندروید و این رابط جدید، همچنان وجود دارد.

photo_2022-04-03_09-33-49.jpg
-

در نهایت باید اشاره کرد که این رابط جدید هنوز به صورت عمومی در دسترس کاربران اندروید قرار نگرفته و بخشی از نسخه بتا جدید آن است که احتمالا به زودی منتشر شود. حتی این احتمال وجود دارد که ظاهر جدید دوربین به همراه قابلیت افزایش ظرفیت اشتراک‌گذاری فایل تا 2 گیگابایت در دسترس قرار بگیرد تا واتس‌اپ ارسال عکس‌های با وضوح بالا و فایل‌های حجیم از طریق رابط جدید را برای کاربران ساده‌تر کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: livemint

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر