واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت اضافه کردن پیام صوتی در بخش استاتوس

store.JPG

در این روزها کاربران واتساپ می‌توانند عکس‌، ویدیو، GIF و پیام‌های متنی را در استاتوس خود منتشر کنند. اما کمپانی متا تصمیم گرفته تا امکان اضافه کردن «پیام‌های صوتی» به استاتوس را نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

وبسایت WABetaInfo در رابطه با این قابلیت توضیح داده که در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران اجازه خواهند داد تا پیام‌های صوتی جدیدی ضبط و بارگزاری کنند. احتمالا این قابلیت شبیه به ارسال صدا برای دوستان است، البته هنوز به این موضوع اشاره دقیقی نشده اما شاید از فایل‌های صوتی ضبط شده قبلی نیز در این قابلیت بتوان استفاده کرد.

در تصویر زیر مشاهده می‌کیند که یک آیکون جدید در پایین بخش وضعیت وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد صدای خود را ضبط کنند. پیام‌های صوتی قرار گرفته در وضعیت، با توجه به تنظیمات حریم خصوصی کاربران، برای مخاطبین واتس‌اپ آن‌ها نمایش داده می‌شود و آن‌ها نیز به صورت سرتاسری رمزگذاری‌شده خواهند بود.

photo_2022-07-14_08-18-27.jpg
-

ویژگی جدید واتس‌اپ هنوز در حال توسعه است، بنابراین مشخص نیست که چه زمانی در دسترس آزمایش‌کنندگان بتا یا کاربران نهایی قرار خواهد گرفت.

واتس‌اپ تنها اپلیکیشن نیست که در چند وقت گذشته، در حال آزمایش قابلیت ضبط پیام‌های صوتی بوده است. توییتر نیز از مدت‌ها قبل در حال آزمایش گزینه ارسال توییت‌های صوتی در iOS بوده، اما این ویژگی هنوز در دسترس کاربران این شبکه‌اجتماعی قرار نگرفته است.

در چند وقت گذشته، واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت‌های جدیدی برای کاربران خود بوده. به عنوان مثال، اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به متا، در تلاش است تا امکان اتصال دو گوشی به یک حساب کاربری را فراهم کند. همچنین محدودیت زمانی حذف پیام‌ها در این اپلیکیشن به دو روز افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر