واتساپ با آپدیت جدیدش دردسر گوش دادن به پیام‌های صوتی را کمتر می‌کند

Untitled-1.jpg

واتساپ بالاخره تصمیم گرفته تا مشکلات هنگام گوش دادن به یک پیام صوتی را از بین ببرد. در گزارش جدیدی که در سایت WABetaInfo منتشر شده، به قابلیت جدید اشاره کرده و گفته که این ویژگی "پخش‌کننده‌ی پیام صوتی سراسری"Global Voice Message Player نام خواهد داشت و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا هم‌زمان با گوش دادن به پیام‌های صوتی، در محیط واتساپ با دیگر افراد چت کنند یا کارهای مختلفی انجام دهند.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید به یک فایل صوتی گوش دهید و همزمان با کاربر دیگری چت کنید که با خروج از صفحه چت اصلی، فایل صوتی نیز متوقف می‌شود. حالا براساس تصویری که منتشر شده، به نظر می‌رسد واتساپ فقط با یک تغییر جزئی در رابط کاربری می‌خواهد این ویژگی را ارائه کند.

اگر این قابلیت جدید پیاده‌سازی شود، نوار مربوط به پیام صوتی در بخش فوقانی واتساپ نمایش داده می‌شود؛ اگر این قابلیت به این شکل باشد، کاربران راحت می‌توانند به بخش‌های مختلف اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و به‌راحتی می‌تواند پخش پیام صوتی را متوقف کند یا ادامه‌ی آن را گوش دهد. این قابلیت پیشرفت بزرگ و کار سختی نیست اما کاربردی و لازم است؛ چرا که کاربران زیادی در سراسر جهان نسبت به این موضوع به واتساپ اعتراض داشتند.

whatsapp-global-voice-message-player-wabetainfo.jpg
-

این مشخصه به‌خصوص برای پیام‌های صوتی طولانی مثمر ثمر واقع می‌شود و مثلا اگر به ناچار باید به یک پیام صوتی ۱۰ دقیقه‌ای گوشی دهید، حین انجام این کار چاره‌ای جز باقی ماندن در صفحه‌ی آن چت ندارید. از طرف دیگر، امیدواریم واتساپ در آینده امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی در صورت خارج شدن از اپلیکیشن را هم عملی کند.

در گزارش سایت WABetaInfo آمده که این قابلیت در نسخه‌ی بتا iOS در مراحل ابتدایی توسعه قرار گرفته و هنوز برای تسترها ارائه نشده است. در نهایت هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی برای تمام نسخه‌های واتساپ ارائه می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر