لیندا یاکارینو کیست؟ مدیرعامل جدید توییت، چه تجربیاتی در کارنامه‌اش خود دارد؟

hkuhuhluhkuhkyul.jpg

ایلان ماسک، در ابتدایی تصاحب خود از توییتر، اعلام کرده بود که نمی‌خواهد به طور دائم در مقام مدیرعامل این شبکه اجتماعی بماند، اما فقط دیروز است که از این پست رسماً کناره‌گیری کرده است. ماسک اعلام کرده بود که مدیرعامل جدید توییتر پس از 6 هفته کار خود را آغاز خواهد کرد و حالا این شخص جدید، "لیندا یاکارینو"، سابقه مدیر تبلیغات NBCUniversal را معرفی کرده است.

ایلان ماسک در یک توییت، انتخاب یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید شبکه اجتماعی خود را تأیید کرده است. بر اساس اظهارات ماسک، یاکارینو بر فعالیت‌های تجاری تمرکز خواهد کرد، در حالی که او خودش بر طراحی محصول و تکنولوژی جدید متمرکز خواهد بود. ماسک، صاحب توییتر، همچنین اعلام کرده است که با همکاری لیندا، توییتر را به اپلیکیشن چندمنظوره X تبدیل خواهد کرد.

تعدادی از منابع پیش‌بینی کرده بودند که یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی خواهد شد

linda-yaccarino-910x600.jpg
-

ایلان ماسک، برخلاف اینکه در خبر رسمی استعفای خود از مدیرعاملی توییتر به یک زن اشاره کرده بود، نام او را مشخص نکرده بود. با این حال، منابع در همان زمان به لیندا یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل پیش‌بینی شده توییتر اشاره می‌کردند. در واقع، گزارش‌ها از مذاکرات بین توییتر و یاکارینو برای ریاست این شبکه اجتماعی خبر می‌دادند.

یاکارینو از سال 2011 مسئولیت تبلیغات جهانی NBCUniversal را بر عهده داشت و نقش مهمی در راه‌اندازی سرویس NBC Peacock و به‌روزرسانی فناوری‌های سنجش تبلیغاتی ایفا کرد. همچنین، یاکارینو همکاری‌های جدید و غیرمعمول را به NBCUniversal برد و این کمپانی با شرکت‌هایی مانند اپل، اسنپ‌چت و یوتوب همکاری کرد.

مدیرعامل تازه انتخاب شده توییتر، در ماه مارس در کنفرانس تبلیغاتی Possible با ماسک مصاحبه کرد و نیز از همکاری NBCUniversal با توییتر برای المپیک 2024 اعلام کرد. اما اکنون یاکارینو خود برای ریاست این شبکه اجتماعی انتخاب شده است.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرد، این شبکه اجتماعی تغییرات عمده‌ای را شاهد بوده که همین تغییرات به نوعی بر روابط توییتر با شرکای تبلیغاتی آن تاثیر گذاشته است. اکنون به نظر می‌رسد یاکارینو با سابقه موفقی که در دنیای تبلیغات دارد، می‌تواند این رابطه را بهبود دهد تا درآمد توییتر از تبلیغات افزایش یابد. علاوه‌براین، ظاهراً یاکارینو توییتر را در مسیر تبدیل‌شدن به اپلیکیشن همه‌کار X قرار می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر