آخرین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ برای برخی پرینترها مشکل ایجاد می‌کند

Untitled-1.jpg

کاربرانی که از آخرین نسخه به‌روز ویندوز 10 بهره‌ می‌برند، اگر از پرینترهای کیوسرا، ریکو و زبرا استفاده کنند مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد خواهد شد و حتی با ارور صفحه آبی روبه‌رو خواهند شد.

آخرین نسخه ویندوز 10 که اخیراً منتشر شده است برای برخی از کاربرانی که از پرینتر استفاده می‌کنند مشکلاتی را به وجود آورده است. در گزارشاتی گفته شده که کاربران بعد از به‌روزرسانی، زمانی که قصد دارند منوی پرینتر را با نوت‌پد، آفیس یا برنامه‌های دیگر باز کنند، با صفحه آبی مرگ مواجه می‌شوند. صفحه آبی همان ارور آزاردهنده‌ای است که پیام «کامپیوتر شما با مشکل مواجه شده است و نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد» را نمایش می‌دهد.

مایکروسافت نیز اعلام کرده است که از مشکل پیش آمده باخبر است و حتی در بخش پشتیبانی وب سایت خود یک صفحه برای راهنمایی کاربران ساخته است. البته هنوز این کمپانی نتوانسته مشکل را حل کند و فعلا باید منتظر ماند. مایکروسافت در حال بررسی مشکل است و به ‌زودی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌کند. براساس گزارشی که وب سایت رسمی ورج منتشر کرده، تعداد زیادی از کاربران با این مشکل روبه‌رو شده اند؛ اما هنوز مشخص نیست این مشکل برای چه تعداد از کاربران ایجاد شده است.

این مشکل بیشتر برای کاربرانی است که از پرینترهای کیوسرا، ریکو و زبرا استفاده می‌کنند، این یعنی اینکه این پرینترها بر روی ویندوز 10 تاثیرگذار هستند. گفته می‌شود حداقل ۲۰ پرونده از چهار مشتری در یک وب ‌سایت گزارش شده که با به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، پرینتر آن‌ها با مشکل مواجه شده است. برخی از کاربران ردیت نیز به این مشکل اشاره و اعلام کرده‌اند که پرینتر آن‌ها با مشکل روبه‌رو شده است.

اگر بخواهیم به شما راهنمایی کنیم باید بگوییم که بهتر است همین الان آخرین نسخه منتشر شده ویندوز 10 را پاک کنید. برای این کار باید به منوی Settings بروید و Update & Security را انتخاب کنید. سپس به Windows Update بروید و View Update History را انتخاب کنید. در ادامه Uninstall Updates و سپس Uninstall را انتخاب کنید. از راه دیگری نیز می‌توانید این نسخه را حذف کنید یعنی از طریق Command Prompt این نسخه را حذف کنید. برخی از کاربران ردیت اعلام کرده‌اند که این روش مشکل را حل می‌کند.

یکی از کاربران گزارش داده که برخی از کارمندان مایکروسافت راه‌کاری برای برطرف ‌کردن این مشکل ارائه کرده‌اند تا این مشکل را دور بزنند. او گفته که از طریق Command Prompt اقدام به پرینت کردن خواهند کرد و با توجه به اپلیکیشن مورد استفاده، از ابزار Compatibility Administrator باید کمک بگیرند، البته هر دو این روش‌ها پیچیده است و باید راه‌کارهای ارائه‌شده را به‌دقت دنبال کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

بهزاد

شنبه, 23 اسفند 1399

هرروز گند تر از دیروز
حیف از ویندوز 7 حیف حیف ... کاش ویندوز 7 رو بجای 10 روش کار میکرد و بهینه ترش میکرد هرچند ویندوز 7 خیلی بهینه تر و سبک تر از 10 الان هستش

پاسخ

Azad

یک‌شنبه, 24 اسفند 1399

انگار هر چی ویندوز 10 با اپدیت جدید میاد یه مشکلی داره!
روی ویندوز 8 هم فلاش یو اس بی های زیادی سوزوندم چون برق بیشتری داره و اگه دقت کنید روی لپتاپ نور و صداش از ویندوز 10 بیشتره!
بهترین و بدون مشکل ترین ویندوز 10 که دانلود و نصب کردم نسخه LTSC Redstone ( بدون ویندوز استور و مرورگر edge )
هست که سبک هم هست - برای اجرا کردن و نصب همه برنامه ها کافیه اول Microsoft.Visual.C.All.Package و RuntimePack رو نصب کنید.

پاسخ

ثبت نظر