بند اپل واچ Wristcam با دوربین دوگانه و باتری داخلی معرفی شد

Untitled-1.jpg

Wristcam یک بند برای اپل واچ است که با آن امکان عکاسی و برقراری تماس ویدئویی برقرار می‌شود، قیمت این ساعت 299 دلار است، این بند هوشمند به ‌صورت مستقیم ازطریق ساعت و بدون اتکا به قابلیت تصویربرداری آیفون، امکان تصویر برداری را فراهم می‌کند.

بند هوشمند Wristcam بعد از پنج سال توسعه و کار به عنوان اولین بند هوشمند مجهز به دوربین برای اپل رونمایی شد است که مجهز به یک باتری نیز است. تا به الان فقط می‌توانستیم از اپل واچ صرفا برای راه‌اندازی دوربین آیفون از راه دور استفاده کنیم، اما حالا داستان فرق کرده و این بند هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهد، تا با ساعت هوشمند خود عکس بگیرند، فیلم‌برداری کنند و حتی بتوانند ارتباط تصویری برقرار کنند.

این بندهای هوشمند با نام ریست کم در سال 2016 برای اولین بار رونمایی شد و حتی توانست سفارشات زیادی را در همان ابتدای کار دریافت کند. حتی کمپانی سازنده این بندها با اپل ارتباط نزدیکی برقرار کرد تا بتواند محصولات بهینه‌تری را با همکاری اپل به بازار عرضه کند، در همان سال شاهد مجوزی بودیم که اپل برای این کمپانی صادر کرد تا بتواند بندهای بیشتری را برای ساعت‌های اپل بسازد.

wristcam-design-and-features.jpeg
-

این بند هوشمند Wristcam با دو دوربین ارائه شده است که یکی از دوربین‌ها 8 مگاپیکسلی برای برداشت تصاویر محیطی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های پرتره.

بند ریست کم یک دکمه‌ای در زیر دوربین دوم تعبیه کرده است تا بتوان سریع با فشردن این دکمه تصویری را ثبت کرد، البته با فشردن طولانی مدت این دکمه فیلم‌برداری نیز آغاز خواهد شد که در حین این کار با دوبار زدن این دکمه پشت سرهم این دوربین به روند عکس‌برداری منتقل می‌شود. برای اتصال این بند با اپل واچ از تکنولوژی‌های بلوتوث 5.0 و استاندارد Wi-Fi پشتیبانی می‌شود؛ البته ناگفته نماند که می‌تواند به صورت مستقل این بند به ایفون نیز متصل شود.

csfsfsd.jpeg
-

بنابراین شرکت سازنده‌ی این بند اپلیکیشن‌های ویژه‌ای‌ را برای اپل واچ و آیفون منتشر کرده است که امکان استفاده از دستگاه‌های یادشده به‌عنوان منظره‌یاب با گالری را فراهم می‌آورد. با استفاده از این برنامه امکان اشتراک‌گذاری فیلم و عکس‌ها در اکثر شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کنند. ریست‌کم امکان برقراری تماس تصویری، ضبط و اشتراک‌گذاری پیام‌های ویدیویی با سایر کاربران و گفتگوی ویدئویی به‌صورت بی‌درنگ را نیز فراهم می‌سازد.

کمپانی سازنده ادعا می‌کند که این بند هوشمند داری یک باتری داخلی است، البته در رابطه با این باتری اطلاعاتی را منتشر نکرده است، تنها گفته راجب این باتری این است که " تمام روز را دوام خواهد آورد". یک حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی نیز دراین بند تعبیه شده است که قادر به ذخیره‌سازی بیش از یک ساعت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل یا ثبت هزاران تصاویر می‌کند. این بند به صورت خودکار عکس‌ها و فیلم‌های جدید را با آیفون همگام‌سازی می‌کند این یعنی از تمامی این تصاویر پشتیبان گیری می‌شود. قابلیت‌های دیگر ریست‌کم مقاومت در برابر نفوذ آب تاعمق یک متر و به مدت ۳۰ دقیقه است و وزن آن فقط 23 گرم است.

ز1.jpg
-

بند هوشمند Wristcam از اپل واچ نسل اول به بعد پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها برای اپل واچ سری ۴ به بعد بهینه شده است و با قیمت ۲۹۹ دلار و بند تکی آن با قیمت ۴۹ دلار از هم‌اکنون دردسترس قرار دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: appleinsider

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر