مایکروسافت از مینی یخچال ایکس باکس رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

زمانی که مایکروسافت از سری کنسول جدید خود رونمایی کرد کاربران زیادی در شبکه‎‌های اجتماعی مختلفی اعلام کردند که ایکس باکس سری ایکس خیلی شبیه به یخچال است که در سایز کوچک‌تری ارائه شده است، این کمپانی نیز شوخی کاربران را جدی گرفت و یک یخچال واقعی تولید کرده است!

اگر کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس را کمی بزرگ‌تر کنیم دقیقا به شکل این یخچال خواهیم رسید. لوگوی ایکس باکس نیز در بالای سمت چپ درب این یخچال هک شده است، نکته جالب اینجاست که با باز و بسته شدن درب این یخچال این لوگو نیز خاموش روشن می‌شود.

مایکروسافت برای اینکه همه‌چیز این یخچال را شبیه کنسول خودش کند، برای نور داخلی نیز تصمیم گرفته تا برخلاف سایر یخچال‌ها از نور سبز استفاده کند تا جنبه منحصر به فرد بودن یخچال خود را به رخ بکشد. یخچال واقعی مایکروسافت سال گذشته به یک برنده خوش‌شانس و چند نفر از سلبریتی ها داده شد. این کمپانی در ماه آوریل به تولید نسخه‌های مینی از این یخچال و امکان خرید آن برای علاقه‌مندان اشاره کرد.

xbox_mini_fridge.jpg.webp
-

مینی‌ یخچال ایکس باکس امروز در کنفرانس مشترکی که مایکروسافت و بتسدا برگزار کردند رونمایی شد. این محصول دوست‌داشتنی به احتمال زیاد تا پایان تعطیلات تابستانه راهی بازار شود. هنوز اطلاعات خاص و مشخصات فنی این محصول اعلام نشده و هیچ اخباری نیز در این مورد در دسترس نیست چرا که مایکروسافت همه دوست‌داران تکنولوژی را سوپرایز کرد.

یخچال بزرگی که قبلا این شرکت رونمایی کرد قیمت 499 دلاری داشت که بدون شک این محصول به دلیل جمع و جور بودنش قیمت کمتری نیز خواهد داشت.

اگر شما طرفدار مایکروسافت هستید و دوست دارید که کنسول ایکس باکس سری ایکس داشته باشید، آیا این یخچال را خواهید خرید تا یک ست جالب و هماهنگی در کنار کنسول خود داشته باشید؟

نظر شما راجب این محصول مایکروسافت چیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

morteza naji

سه‌شنبه, 25 خرداد 1400

من خودم سونی فنم و میدونم که ممکنه یک سری بیان بگن که ایکس باکس یخچالی و بهتره بره همون یخچال تولید کنه(البته از حق نگذریم این فن بازی ها رو تازگیا ندیدم)
به هر حال خواستم بگم بهشون گوش نکنید من خودم خیلی باش حال کردم دم مایکروسافت گرم کاش سونی هم از این کلکسیون بازیا بیشتر انجام بده

پاسخ

Xandy

سه‌شنبه, 25 خرداد 1400

نه خدا مرگم مگه میشه یه کمپانی کوچیک امریکایی رو دوست داشت؟ :))
ما یخچال ایرانی میخریم توشم ساندیس میچینیم! میگم راستی در نگاه زیبای شما مایکروسافت غول محسوب نمیشه؟ :دی

پاسخ

ثبت نظر