مدیرعامل شیائومی از آیفون استفاده می‌کند

Untitled-1.jpg

انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ویبو، باعث شده است تا دست مدیرعامل شیائومی رو شود، وی از آیفون استفاده می‌کند، در حالی که کارکناننش را از استفاده از محصولات سایر شرکت‌ها منع کرده است.

جدیدترین موضوعی که در ارتباط با شیائومی رخ داده، استفاده (لی‌جون) مدیرعامل این شرکت از آیفون است که در شبکه اجتماعی ویبو پستی منتشر کرده وباعث شده تا دستش برای کاربران خود رو شود. این اولین بار نیست که مالکان شرکت‌های بزرگ از محصولات رقیبان خود استفاده می‌کنند و پیشتر در خصوص هواوی هم شاهد چنین ماجرایی بودیم.

محبوبیت برند مرغوبی مانند اپل در همه کشورها قابل لمس است همچنین در کشور چین که خود نیز سازنده این محصول است، اما اگر یکی از مالکان کمپانی‌های تولیدکننده گوشی از آیفون استفاده کند، بدون شک تعجب برانگیز خواهد بود.

در بعضی از شبکه‌های اجتماعی مانند ویبو دستگاهی که شما با آن پست را منتشر می‌کنید مشخص می‌شود و این ویژگی باعث رو شدن دست بسیاری از افراد است. تا به امروز بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری با استفاده از این قابلیت، به نام گوشی‌هایی که هنوز معرفی نشده بودند، پی می‌بردند، اما موضوع در مورد مدیرعامل شیائومی متفاوت است.

مدیرعامل و مالک شرکت شیائومی در پستی کاربران را به کتابخوانی و خرید چندین کتاب تشویق کرده است. البته مطلبی که او منتشر کرده است در حال حاضر اهمیت ندارد، بلکه مهم این است که چرا از آیفون برای انتشار این پست استفاده کرده است، این موضوعی است که واکنش بسیاری از طرفداران را در پی داشته است. پس از واکنش‌های گسترده، لی تصمیم به حذف این پست و اشتراک دوباره آن با گوشی شیائومی ۱۰ پرو گرفت.

بعد از انتشار این پست، شریک شیائومی از مدیرعامل این شرکت یعنی لی‌جون دفاع کرده است. وی او اعلام کرده هرکسی که ادعا کند مبنی بر عدم استفاده از گوشی‌های اپل، سامسونگ یا برندهای دیگر توسط صاحبان یا مدیر محصولات یک برند، یک دروغ بزرگ است. همچنین او به این موضوع اشاره کرده که نوآوری‌ها برخی مواقع کپی می‌شوند و سپس بهبود پیدا می‌کنند.

Xiaomi-iPhone.jpg
-

استفاده از گوشی‌های اپل توسط مدیران سایر شرکت‌ها برای بار اول رخ نداده قبلا هم شاهد بودیم که موسس شرکت هواوی اپل را تحسین کرد و در سال گذشته مدیر شرکت ریلمی بود که از آیفون برای توییت‌های خود در توییتر استفاده می‌کرد. حتی مدیر اجرایی شرکت میزو هم بعد از ترک این شرکت از آیفون استفاده می‌کرد.

چند مدت پیش بود که جون‌لی کارکنان خود را از استفاده از محصولات دیگر شرکت‌ها منع کرده بود اما خود از تلفن سایر شرکت‌ها استفاده کرده است به همین خاطر است که خیلی از طرفداران این شرکت این حرکت را یک بی‌احترامی می‌دانند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: timesofindia

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر