این دستگاه‌های شیائومی دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی را دریافت نمی‌کنند

لاتلتلاتنم.jpg

شیائومی به لیست محصولات EOS خود یک دستگاه گوشی جدید اضافه کرده است که دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی دریافت نخواهد کرد. بنابراین، این دستگاه دیگر از سوی برند چینی پشتیبانی نخواهد شد.

فهرست محصولات EOS شیائومی برای دستگاه‌هایی طراحی شده است که برند چینی دیگر به آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند؛ به‌طور دقیق‌تر، دستگاه‌هایی که دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی دریافت نخواهند کرد.

شیائومی به‌تازگی لیست محصولات EOS خود را به‌روزرسانی کرده و ۱۰ دستگاه جدید را به آن اضافه کرده است. بر اساس گزارشی از GizChina، این دستگاه‌ها دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی یا اندروید را دریافت نخواهند کرد. در صورتی که از یکی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، دیگر نمی‌توانید آپدیت جدید سیستم عامل موبایل گوگل را دریافت کنید.

دستگاه‌هایی که به فهرست پایان دوره‌ی پشتیبانی اضافه شده‌اند شامل موارد زیر هستند:

ردمی ۹ (چین)

ردمی نوت ۹ (هند)

ردمی 9A (جهانی)

ردمی 10X 4G (چین)

ردمی نوت ۹ (جهانی)

ردمی نوت ۹ (اروپا)

ردمی 10X پرو (چین)

ردمی K30i 5G (چین)

پوکو F2 پرو (جهانی)

برای استفاده از نسخه‌های جدید اندروید، به جای خرید گوشی جدید، می‌توانید رام سفارشی را بر روی دستگاه خود نصب کنید. با این حال، به‌دلیل نیاز به مهارت و دانش فنی، توصیه می‌شود این کار را با دقت و با استفاده از منابع قابل اعتماد مانند وب‌سایت XDA انجام دهید. در غیر این صورت، احتمال مرگ دائمی دستگاه شما وجود دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizchina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر