با تایید شیائومی، رونمایی از گوشی تاشو میکس فولد 2 در تاریخ 20 مرداد خواهد بود

xiaomi.JPG

چند ساعت پیش شایعاتی منتشر شد که کمپانی شیائومی در حال برنامه ریزی برای رونمایی از نسل دوم گوشی تاشو خود در تاریخ 20 مرداد است که شیائومی به صورت رسمی پوسترهایی منتشر کرد تا به این شایعات رنگ و بوی واقعیت بپوشاند و خبر دهد که گوشی تاشو میکس فولد 2 به همراه چندین محصول دیگر در این تاریخ رونمایی خواهند شد.

به نظر می‌رسد که ماه مرداد، ماه گوشی‌های تاشو خواهد بود چرا که تمامی شرکت‌های می‌خواهد ساخته‌ها و دستاوردهای خود را در این زمینه به نمایش بگذارند. فردا سامسونگ به عنوان بزرگترین بازیگر این بازار، از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی خواهد کرد. یک روز بعد از آن هم نوبت به موتورولا می‌رسد تا از ریزر 2022 رونمایی کند. اما حالا مشخص شده که شیائومی هم در این روز می‌خواهد به جمع دو شرکت دیگر بپیوندد.

در شبکه اجتماعی چینی ویبو، شیائومی تصویری از لولای فلزی گوشی تاشو نسل بعد خود منتشر کرده و خبر از معرفی‌اش در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) داده است. در این پوستر لوگوی لایکا هم به چشم می‌خورد تا شاهد دومین نتیجه همکاری این شرکت‌ها پس از گوشی شیائومی 12S اولترا باشیم.

Xiaomi-mix-fold-2.jpg
-

براساس انتظارات این گوشی تاشو نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی امولد E5دارد که ساخت کمپانی سامسونگ است که نسبت تصویر 21:9 و رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. درون این موبایل تاشو هم احتمالا شاهد استفاده از نمایشگر امولد 8 اینچی با فناوری LTPO و رفرش ریت 120 هرتز باشیم.

از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.

شیائومی همچنین در مراسم پنجشنبه از تبلت جدید پد 5 پرو 12.4 با نمایشگر 12.4 اینچی LCD و تراشه اسنپدراگون 870 به همراه ایرباد بی‌سیم بادز 4 پرو رونمایی خواهد کرد.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر