شیائومی احتمالا روی یک گوشی تاشو با دوربین پاپ‌آپ کار می‌کند

Untitled-1.jpg

گفته می‌شود که شیائومی ایده ساخت یک گوشی تاشو را در سر دارد که با یک دوربین سلفی پاپ‌آپ به دست کاربران برسد. این شرکت که به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که با انتشار تصاویر متوجه می‌شویم که با دو طرح در یک گوشی تاشو روبه‌رو هستیم.

این گوشی تاشو نیز مانند سایر گوشی‌های این چنینی نمایشگر اصلی یک پارچه دارد و در بخش نمایشگر ثانویه نیز یک صفحه‌نمایش کوچک قرار گرفته است. در این میان ماژول دوربین در طرف دیگر پنل پشتی قرار گرفته که سه دوربین را در خود جای داده است.

در این پتنت به مشخصات سخت‌افزاری گوشی موردنظر اشاره‌ای نشده است. در نمایشگر اصلی اثری از بریدگی و حفره دیده نمی‌شود و همچنین نشانه‌ای مبنی بر وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر هم وجود ندارد. در عوض، شیائومی ظاهرا قصد دارد برای یکی از گوشی‌های تاشو خود از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره ببرد. طبق این طرح، در ماژول موردنظر دو دوربین سلفی تعبیه شده است.

Xiaomi-2-1.jpg
-

این افشاگر مدعی شده که گوشی موردنظر از باتری بزرگ‌تری نسبت رقبا بهره می‌برد تا عمر باتری بیشتری را ارائه می‌کند. این یعنی احتمالا صرفا با یک پتنت غیر کاربردی سروکار نداریم و ممکن است چنین گوشی تاشویی توسط شیائومی در دست ساخت قرار داشته باشد. بنابراین ممکن است طی ماه‌های آینده گزارش بیشتری در مورد این گوشی تاشو منتشر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر