فروش بیش از 30 هزار گوشی تاشوی Mi Mix Fold شیائومی تنها در 1 دقیقه

فروش عالی گوشی تاشو Mi Mix Fold - اصلی.jpg

شیائومی بالاخره اولین گوشی تاشوی خود را برای فروش ارائه کرد و با استقبال بی‌نظیری همراه شد. درواقع شیائومی در مدت حدود 1 دقیقه بیشتر از 30 هزار گوشی Mi Mix Fold را به فروش رساند.

تقریبا کمتر از دو هفته پیش بود که شیائومی از اولین گوشی تاشو خود با نام Mi Mix Fold رونمایی کرد. ساعتی پیش شیائومی برای نخستین بار اقدام به فروش این محصول کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، موجودی این گشوی به سرعت تمام شد. درواقع این کمپانی تنها در یک دقیقه، تمام گوشی‌هایش را فروخته و به درآمدی حدود 61.3 میلیون دلار رسید. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که درواقع شیائومی توانسته است حدود 30 تا 40 هزار گوشی را به فروش برساند که عملاً به معنای فروش 500 گوشی تاشو Mi Mix Fold در هر ثانیه است.

فروش عالی گوشی تاشو Mi Mix Fold.jpg
Mi Mix Fold فروش عالی گوشی تاشو -

این گوشی در سه مدل مختلف در بازار ارائه شده است که یک مدل از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن تقریباً بالای 1530 دلار است، مدل دیگر دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است و قیمت آن 1680 دلار تعیین شده است، قدرتمندترین مدل هم از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن 2000 دلار است.

تمامی مدل‌های گوشی تاشوی Mi Mix Fold شیائومی از دو نمایشگر AMOLED با پشتیبانی از HDR10، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برند.

اخبار مرتبط:

اولین گوشی تاشو شیائومی معرفی شد؛ Mi Mix Fold

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حمید

یک‌شنبه, 29 فروردین 1400

قیمتش خیلی بالاس ولی خوب فروش رفت ایول

پاسخ

ثبت نظر