شیائومی و رونمایی از اولین خودروی الکتریکی در رویداد فردا

ماشین الکتریکی شیائومی.jpg

شایعاتی برای نخستین بار نشان می‌دهد که احتمالاً فردا شیائومی در کنار رونمایی از محصولاتی همچون می بند 6 و Mi 11 Pro، از خودروی الکتریکی رونمایی خواهد کرد.

فردا روز مهمی برای شیائومی است. این کمپانی در نظر دارد تا جدیدترین محصولات خود از جمله دستبند هوشمند می بند 6، گوشی‌های Mi 11 Pro و Mi 11 Pro Ultra، گوشی جدیدی از سری Mi Mix و... را رونمایی کند. اما به نظر می‌رسد که جالب‌ترین و هیجان انگیزترین بخش این رویداد، معرفی خودروی الکتریکی شیائومی باشد، محصولی که تا به این لحظه حتی هیچ شایعه‌ای درباره‌ی آن مطرح نشده بود.

این خبر برای اولین بار توسط رویترز و در حالی منتشر شده است که تا به امروز خبری در این رابطه در میان نبود، در عوض اما درباره‌‌ی اپل و ساخت خودروی الکتریکی آن به گوش می‌رسید. گفته می‌شود شرکت Great Wall Motors که تولیدکننده‌ی ماشین‌های شاسی بلند و وانت‌بار در چین است، ساخت این خودروی الکتریکی را برعهده دارد. با این حال Great Wall Motors تولید ماشین الکتریکی را رد کرده است. درواقع شیائومی قصد دارد که خودروی مورد نظر را با برند خودش تولید و معرفی کند و در این زمینه تنها از تجربه و امکانات شرکت‌های فعال در حوزه خودروسازی از جمله Great Wall Motors بهره ببرد که البته این استراتژی، روشی بسیار معقول برای شرکت‌هایی مانند شیائومی است.

البته باز هم باید بگوییم که این اولین خبری است که درخصوص خودروی الکتریکی شیائومی منتشر شده است. از این رو ممکن است اصلاً این شرایط صحت نداشته باشد. به هر حال فردا رویداد شیائومی برگزار خواهد شد و همه چیز مشخص می‌شود.

اخبار مرتبط:

ماشین لباسشویی 10 کیلویی MIJIA Pulsator شیائومی معرفی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

bbb

دوشنبه, 09 فروردین 1400

ایول
الان یه عده پشه مغز که با منطق هیییچ کاری ندارن میان میگن: با ماشین میخوان جاسوسی کنن :/// ینی در این حد ما احمق و ...مغز ما تو این مملکت داریم :///

پاسخ

ثبت نظر