شیائومی 12 اولترا با بدنه‌ای از جنس شیشه‌، سرامیک و چرم به دست کاربران خواهد رسید

xiaomi.jpg

براساس گزارش‌های منتشر شده از برخی از خبرگزاری‌های چینی، قرار است که گوشی شیائومی 12 اولترا با طرح‌های ویژه‌ای راهی بازار شود. ظاهرا این کمپانی چینی می‌خواهد پرچمدار با قدرتی از جنس پنل پشتی شیشه‌ای، سرامیکی و چرم گیاهی به دست کاربران برساند.

سال گذشته این کمپانی از شیائومی 11 اولترا رونمایی کرد که از طراحی سرامیکی بهره می‌برد و اینبار این غول تکنولوژی چینی قصد دارد تا برای کاربران حق انتخاب قائل شود. گمان می‌رود این شرکت در مدل 12 اولترا از سه طرح شیشه‌ای، سرامیکی و چرم گیاهی استفاده کند.

براساس شایعات گفته می‌شود که طراحی شیشه‌ای با رنگ‌های مختلفی و طرح سرامیکی در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد، اما رنگ‌های استفاده شده در طرح چرم گیاهی همچنان نامعلوم هستند.

همچنین لازم به ذکر است که طرح سرامیکی به دلیل دشواری ساخت و پرداخت سرامیک نسبت به شیشه کمی گران‌تر است اما از سوی دیگر دوام بالاتری خواهد داشت.

gsmarena_001-1.jpg
-

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

طبق شایعات پیشین، شیائومی 12 اولترا احتمالا از تراشه معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده خواهد کرد، نمایشگر 120 هرتزی اولد با رزولوشن QHD خواهد داشت و از یک باتری 4900 میلی‌آمپری دارای قابلیت شارژ سریع 120 واتی بهره خواهد برد. همچنین به ماژول دوربین با برند لایکا مجهز خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر